Talla 1 Postad 2 Februari , 2007 Tja Några förslag på coola namn för oss som ännu inte döpt båten.. Jag har ett.. Sexy Lady Få se om ni har några ideer? :-)/Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 2 Februari , 2007 Jack Sparow Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 2 Februari , 2007 Budweiser(close to water) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 2 Februari , 2007 Det finns ju redan en massa andra trådar om samma ämmne! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 2 Februari , 2007 Hitta på något personligt eller välj ett namn med en tanke bakom så det blir unikt för dig även om namnet förekommer på andra båtar. Hur kul är det med något coolt namn när du kommer in i t.ex. Sandhamn och ser att din båt har samma namn som 1/3 av resten av båtarna i hamnen. Min båt ska döpas till våren, namnet finns säkerligen att finna på många andra båtar men för mig har det en särskild betydelse. Behåller det osagt och låter dig finna ditt eget som känns rätt för dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trollbacken 0 Postad 3 Februari , 2007 Qan Tippa tänkte jag döpa till MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 3 Februari , 2007 Måste komma på ett namn till min snipa. Helst ett fyndigt namn... Ska inte vara för seriöst, för det är inte ägaren heller... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Februari , 2007 Not for sail? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
opekka 0 Postad 3 Februari , 2007 Ja, eller varför inte Lady One som en bekant till mig döpte sin båt till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 3 Februari , 2007 Här finns en sida som kan ge lite hjälp i valet av båtnamn. En båtnamnsgenerator, När jag nu ändå är inne på det här med generatorer. http://www.abo.fi/~ksandhol/iw26/batnamn.php Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Talla 1 Postad 3 Februari , 2007 Tack för att några kan bjuda till och ha glimten i ögat! Mvh Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Februari , 2007 på förra namntråden la jag ut en anagram generator Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser