nuklex 0 Postad 2 Februari , 2007 Titta på den här länken !!! http://www.blocket.se/vi/10760119.htm?ca=11_s Inte skulle jag betala 89900:- för den.. Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 Februari , 2007 Om nu priset var sänkt? Hur högt var det innan då?Om man väntar lite till så kanske man får ösa den från sjöns djup istället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 2 Februari , 2007 Den ser trevlig ut. Försök med 75000:- så kanske du får den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Februari , 2007 skapligt utgångspris... ägaren är säkert medlem här.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 Februari , 2007 Vadå lurad? Jag är ju nästan spekulant på underverket. Dess former är tidlösa, universiella lösningar vad gäller skrov och motor. Så vem med vettet i behåll skulle inte vara spekulant på en sådan här skönhet? mvhj/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 2 Februari , 2007 Jag har på känn vem som har satt in den. Tror nog att det är kvalificering till Best of Blocket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Februari , 2007 Se det som en investering.....allt antikt brukar bli värde på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 2 Februari , 2007 Ring till säljaren o fråga om hela sjön följer med.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Februari , 2007 Tyst på er nu, och trissa inte upp priset igen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 Februari , 2007 Skönhet? Ta på dig ett par starkare glasögon Heikki. Det är ju en gammal livbåt förtusan! Eller så kan det vara på det viset att det egentliga objektet fotar han ifrån och att detta bara är släpjollen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JimmyA 0 Postad 2 Februari , 2007 Det kanske egentligen är ngn av kåkarna man skymtar till höger i bild som säljs? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 2 Februari , 2007 Jag tror att båten är väldigt stor under vattenytan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jensa 0 Postad 2 Februari , 2007 9900:- e ju inte ens den värd:)om nu ägaren har skrivit fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 2 Februari , 2007 899 kr på sin höjd:> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser