Gäst Calle Postad 13 November , 2003 Är det någon som vet något om Strand-Craft båtarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst geir Postad 13 November , 2003 titta på http://www.strand-craft.com/default.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gedda Postad 14 November , 2003 Jag gillar egentligen inte segelbåtar men skulle jag ha någon så skulle jag absolut ha en Fantasy. det e riktigt fina.. najad å sånt är bara trams om man jämför. själv va jag inne i en specialbyggd Fantasy som va 22 meter. när vi köpte våran båt som låg på källviken.. den va otroligt fin. http://www.fantasi-yachts.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders Postad 15 November , 2003 Mangusta är fina båtar 108 open t.ex 108 fot, gasturbiner på 10.000 hk och vatten jet i 60-70 knop. 25.000 liter bränsletank Supersnygg bår med smakfull inredning. Såg nåra i Cannes i år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Skipper Postad 21 November , 2003 Roligt med folk som har realistisk uppfattning om båtar. Gasturbiner och 70 knop, gonatt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst perplex Postad 22 November , 2003 Go morron, Båtdrömmare. Båtlivet är dröm för många. Låt oss få göra det! Jantelagen gäller inte på sjön. Tråkiga grå gubbar med skepparmössa o Albin, som tror att dom äger havet, gör mig illa. Keep on dreamin!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst andres Postad 26 November , 2003 Rubriken var ju Drömbåtar.....inte båtar man har råd att köpa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 10 Februari , 2005 :tant När jag vinner på lotto ska jag köpa en Askeladden 805 Commuter med extra allt. Det är min drömbåt. Rubank Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 21 Februari , 2005 :-nojd ....eller kanske en Viknes 830? Fina båtar det också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 2 Mars , 2005 :-nojd ...eller Nimbus 280 Coupé. Ingen ful båt det heller. Suck! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser