boka 0 Postad 28 Januari , 2007 Skepp ohoj! Jag går och funderar på att köpa en varvräknare till min båt!Och jag tycker att Tinytach verkar vara lagom.Någon som har några erfarenheter av denna varvräknare?Hur kopplar man in en sådan till motorn? Jag har en 3 cylindrig Yamaha 70hk. Tacksam för svar!//Boka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 28 Januari , 2007 Finns det någon annan liten billig varvräknare så är det också välkommet! Länk till Tiny-tachs hemsida: www.tinytach.com/tinytach/index.php Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 28 Januari , 2007 Biltema har för 198:-...och vi kom fram till att dom även funkar till 3-cyl 2-taktare även fast det står 4-6 cyl på biltema.se.....kolla denna tråd http://www.maringuiden.se/forum/;thread=136721 (Det är väl det billigaste alternativet) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 28 Januari , 2007 Tack för svaret men jag får inte plats med en mätare till.Därför tycker jag att det varkar bra med en liten digital-varvräknare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser