sorha 0 Postad 26 Januari , 2007 Tjenare på er alla båtdiggare. Jag har funderingar på att investera i en Ryds 530 DC men hittar ingen info om hur långa sovkojerna är. Är det någon som kan hjälpa mig med detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 3 Februari , 2007 Leta reda på en annons och ring annonsörern och fråga eller åk och titta på en båt och passa på att mäta själv då. Finns även en del information på ryds hemsida, kolla om det står något där... http://www.ryds.se/2007_-_Older_Models.aspx?pageid=326 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellamo 0 Postad 10 April , 2007 Har precis köpt en Ryds 530 dc. Jag är 1,85 lång och tror inte att det kommer bli några problem att sova i båten. Utrymmet ser ganska långt ut så det ska nog gå bra. Lycka till med båtköpet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
morebas 0 Postad 21 April , 2007 Hej jag har precis köpt en och jag är 193cm och det verkar gå bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser