Gå till innehåll
fredag 03 januari 2025
Stevemedselcon

ang mail och visst uppträdande

Rekommendera Poster

Är det acceptabelt att jimmylars alias myggbetet får bete sig hur som helst i en tråd som var ganska viktig, och admin sedan dumpar den i sumpen?

Vore det inte bättre att stänga av denna myggbetet ett litet tag så han får lite luft o begrunda sin attityd?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

MR myggbetet agerar precis som de huliganer som tror att de är supportrar och stödjer sin klubb med sitt agerande. jag tycker också han har uppfyllt alla kriterier för IP banning

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Å andra sidan så var det du som såg till så att tråden flyttades, hade du slutat skriva så som jag gjorde när MG sa till så hade den varit kvar.

Såg att du var snabb att radera det du skrivit efter att MG skrivit men tyvärr Steve, Det står i marginalen där du går in på tråden vem som skrev sist i den och där står ditt namn. Min mening var inte att få tråden flyttad, men jag tycker man kan maila sådana ärenden till MG istället för att skita ner forumet, MG kan sedan gå ut och berättat att det varit fel på funktionen och att missförstånd därför kanske har uppstått.

MEn jag kanske är ensam om åsikten att allt som rör förbättringar/ändringar/klagomål på MG osv ska skötas utanför forumet för att göra forumet till just ett marinforum och inte ett forum för gnäll.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har fixat till mailfunktionen och aktiverat den igen. Ingen aning ännu vad som gjorde att det blev fel men nu skall det inte kunna bli så igen.

Kontrollerar även i loggarna om och i så fall vilka som skickat mail med felaktig avsändare.

Återkommer om detta samt ber alla drabbade om ursäkt.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

nåja, de inlägg som du raderade ramlade tydligen tillbaka i tråden.

Skandal att MG tar så lätt på detta att de slänger tråden i sumpen, skulle inte förvåna mig omn detta sopas under mattan också!

steve har rätt, myggbetet borde få en time out härifrån!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är en väldigt ojämn nivå på bedömningar anser jag, en del får hålla på hur som en del får respass direkt. Jag fick ju själv en banning för ett inlägg i farttråden för inte så länge sen.

Men-men...det var bara ett tips...ska man få kalla medlemmarna idioter förstöra trådar osv...och det godkänns utan att ngt händer...tja...då är väl nivån lagd och resten kommer att följa den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om alla läser i vilket sammanhang jag skrev ordet idioter så kanske förståelsen blir större hos er andra, dock inte bland de som hittils skrivit i denna tråd, exkl adm.

Jag tror nämligen att alla dessa förslag om omröstningar skulle leda till en sak, och det är att det är ovan nämda påersoner som kommer finnas kvar här på MG eftersom det inte skulle vara någon annan som skulle tycka det gav något eller ens orkade engagera sig i någon slags utröstning.

Mitt förslag är att ni som hela tiden klagar på MG, moderatorer osv skapar er en egen sajt där ni kan få era viljor igenom.

Tycker MG att jag skött mej så dåligt så får de gärna IP banna mej men om det skall grundas på att du Steve tycker det så nej tack.

Varför skall inte du också bannas i så fall, du skrev väl precis lika många inlägg som mig i tråden och korken med för den delen. Om ni nu är så seriös och jag så jävla dum i huvudet, varför sänker ni er till samma nivå som mig hela tiden och svarar på mina inlägg?

Oj, jag glömde visst att jag heter myggbetet, eller var det myggbettet som kliade?

//MR Myggbettet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan det vara så att vi är artiga och väluppfostrade att svara på tilltal?

Dom flesta som gör ett inlägg på forumet räknar med svar.

Och tål inte ett forum att ngn ger kritik så ska det heller inte rosas.

Och att medlemmarna engagerar sig i olika frågor är ENDA sättet att utveckla forumet, inte att stillatigande gilla läget.

Ang banning osv det är som tur inte min sak att bedöma, sen anser jag fortfarande att kallar man medlemmarna här för idioter, så tror jag knappast du kan räkna med ngn hjälp i framtiden av medlemmarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Steve, jag tro du har missuppfattat en sak, jag srev att jag tror det är endast idioterna som kommer att rösta på något liknande.

Eftersom jag tror att det är så, alltså kallar jag inte alla medlemmar för idioter. Förstår du vad jag menar?

Det är knappast första gången jag får höra hur övergiven jag komme rbli här på MG, jag resonerar såhär, de som tycker att jag nu är så dum i huvudet och därför inte vill svara på mina inlägg då jag undrar något behöver jag heller inte ha något svar av för de har sällan något vettigt att komma med. Vettiga medlemmar har vettiga svar :) Återigen, tala för dej själv och inte för alla andra, jag har svårt att tro att hela forumet stödjer dej.

Med tanke på alla personliga påhopp som varit under åren tyckte jag det där var ganska lindirgt och dessutom var det inte riktat till någon utan det var bara min syn på vilka som skulle rösta.

Om någon vettig medlem tog åt sej ber jag om ursäkt för detta.

Ja visst påverka forumet är bra, men gör inte en ny tråd så fort det är något, maila adm, eller skriv i redan befintliga trådar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad vet du om vilka som röstar och inte röstar? Alla som röstar är alltså idioter enligt dig? ( oavsett nu vad jag anser om saken ), så om nu alla röstar på en sak här i forumet då är dom alltså idioter . Okej...det får stå för dig det.

Och om ngn startar en ny tråd om ngt ämne som inte passar herrn, låt bli att läsa den då, du har nämligen inte med att göra vad folk startar för ämnen här i trådarna..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Alltid kul att läsa inteligenta, båtrelaterade trådar.

Någon som sett till nå´ n...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Forumfelsökning.se är den nya adressen hit.

Du förstår det är lite inne att hitta fel här och man får 10 poäng för varje ny tråd man skapar om ett fel.

Men det verkar faktiskt som att majoriteten vill ha det så så jag får som sagt backa. Tack och hej..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snälla. Det finns mail. I och för sig har ni ganska välformulerade interna slängar, men.... inte här.

Internet forum kräver en ganska högt utvecklad förmåga att sila bort sådant som är dumt och ointressant. Man kan bara inte reagea på allt här i världen utan får låta det mesta passera. Man får kommentera där man tycker man kan komma med något båttekniskt nyttigt.

Ibland har man fel och blir rättad och då har man lärt sig nåt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...