Dretlef 0 Postad 25 Januari , 2007 Finns det färdiga kapell eller måste man låta skräddarsy ett? Mvh/Dennis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasS 0 Postad 26 Januari , 2007 Henrics Product HB har färdiga kapell till din båt enligt hans annons. Ring 033 - 28 44 65 o kolla! Hyfsade priser också, har nyss köpt nytt till min!! //Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Januari , 2007 Det beror på vilka krav du har. Vill du montera själv, sätta i öljetter, justera bågar, returnera kapellet när du ändå inte får det att passa, så köp ett färdigsytt. Vill du ha ett som passar, monterat och klart, så låter du sy upp ett. Ta referenser, det finns en del som syr hellre än bra. Detta är dom synpunkter jag fick och hittade bl.a. här, när jag köpte nytt. Så här efteråt ångrar jag inte en sekund att jag lät sy upp ett hos en välrenomerad firma. Det blev visserligen 600 kr. dyrare, men värt varenda öre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser