Gå till innehåll
söndag 16 februari 2025
Gäst Wille

Omröstning?

Rekommendera Poster

Gäst Wille

Jag skulle vilja få till en omröstning där vi kan poängbedömma våra moderatorer?

Låt säga att varje moderator skulle kunna få en bedömning mellen 1-5. Sedan så kan man plocka bort de som inte har uppnått en viss poäng?

Detta skulle göra att vi medlemmar på ett sätt kunde påverka deras arbete, och att de som inte är aktiva sållar bort sig själva och kanske ger utrymme för andra som är bättre lämpade?

Varje medlem skulle endast kunna rösta en gång.

Vad tycker Admin och forumet om denna idé?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då blir vi nog IP-bannade.

Admin skrev följande i moderator-tråden: Hör gärna av dig till oss om det är någon eller några moderatorer du anser inte platsar, men häng inte ut dom här i forumet.

Jag tycker ändå att Ditt förslag är bra men betygsättningen skulle inte vara baserad på kvantitet utan på kvalitet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Givetvis menar jag att man skulle gå efter kvalitet. Det innebär ju i förlängningen att de själva verkligen strävar framåt oxå. Och som en bonus så sållar man ju bort de som inte har tillräckligt med röster att fortsätta. Detta är ju en typ av folkomröstning där medlemmarna får vara med och bestämma till viss del.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker vi ska rösta på medlemmar också.

Dom som inte får tillräckligt många poäng blir IP-bannade.

Gör sen om hela forumet till en klubb för inbördes beundran.

smiley-foot-in-mouth.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kommer ni ihåg vad Mona Sahlin sa efter Toblerone äventyret? Jo - vill vi verkligen ha felfria politiker därefter åkte hon ut, och snart blir hon kanske partiledare, eller rentav Statsminister...

Alltså, ge dem en chans, vi på maringuiden är övertygade om att de gör så gott de kan. Och vi är mycket glada och tacksamma för att de ställer upp.

Snart är det Båtmässedags, skall vi snacka lite båt... smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Janne tycker de ska få en chans? Jag tycker flera av dem är inne på sin andra redan?11.gif\

Förresten, Mona som statsminister? Inte så länge svenska folket får rösta.

Och vad jag vet så lever vi inte i en diktatur heller, även om forumet leds diktatoriskt.

När ett forum eller vad som helst egentligen som förändras radikalt, får man nog vara beredd på att en revolt kan uppstå? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha, Ja Wille, det är tur att vi inte lever i en diktatur, kanske vore det roligare med en omröstning om bästa diktatorn.

Ha en go kväll, nu skall undertecknad iväg på något riktigt demokratiskt, vägföreningsmöte! kan det bli mer spännande 14.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja men oj vilken fin ide, vi låter alla @x$f här på MG rösta bort moderatorerna, det är nämligen bara de som inte har nåt annat vettigt för sej som ens skulle orka tänka tanken att rösta på något liknande.

Tycker du inte vi ska göra MG till en diktatur där du kan va på toppen istället Wille?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är väl den här typen av inlägg som ger moddarna lite huvudbry, någon anser medlemmar vara idioter och provocerar fram en hätsk debatt utan glimt i ögat. Kan man skylla det på ungdomlig dumhet, att det är myggbetet som skriver det (ingen tar det på allvar) eller ska man radera det direkt. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Det är bara att nonchalera en del strunt som skrivs av för mig betydelselösa individer?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Personligen tycker jag att det blivit en generell förbättring hos moderatorerna. De som inte höll måttet har sorterat bort sig själva.

Det blir inga enskilda sifferbetyg från min sida, utan sug åt er ni som känner er berörda.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst anemos

Oj vad ni är bra, pojkar !!

Jag tycker vi ska rösta på medlemmar också.

Dom som inte får tillräckligt många poäng blir IP-bannade.

Gör sen om hela forumet till en klubb för inbördes beundran.

Vad tycker Admin och forumet om denna idé?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

är det sen moderatorinförandet det är tillåtet att kalla medlemmarna för idioter här?

Fasen...synd jag inte visste det tidigare idag.

Är det några mera ord som blivit tillåtna?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

att kalla någon för idiot är helt förkastligt, MR myggbetet skulle naturligtvis använt sig av den korrekta medicinska termen som är mental retardation, förkortat MR

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

jag gjorde tidigare idag ett inlägg med en vidareutveckling på willes förslag, var blev den av?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tur att det är någon mer som i överhuvudtaget orkar kommentera dessa destruktiva förslag. :)

/Jimmy

Ps, Volvo_Penta, du skrev i en tråd att man skulle gå babord om essingen, sen när blev essingen ett fartyg? Förlåt, men kunde inte låta bli, du bruka rsjälv va rätt snabb på att berätta för folk när de har fel så tänkte du skulle få tillbaka en skvätt DS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Den har du lagt i tråden 15 moderatorer i dösnack.21.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

just det... dösnack hade jag glömt. Tack! 2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kritik är bra så skvätta på Du. Jag ska ha Ditt påpekande i åtanke.

Jo, jag vet faktiskt att det finns ett fartyg, nåja arbetsbåt, som är döpt till Essingen. Men om den är vid ön Essingen när vem det nu var passerar vet jag inte.

När jag låg på sjön fick vi faktiskt lära oss att gå babord och styrbord om öar i stället för att kollidera med dem. Men det var säkert fel...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har fått lära mej att det finns inget som heter babord/styrbord om tex en ö. Styrbord/babord är nämligen något helt annat än höger/vänster. Babord är fartygets vänstra sida sett akterifrån. Alltså går det inte att gå babord om tex en ö. Men jag tror det flesta förstod vad du menade ändå, så även jag.. Men för det så var jag tvungen..:)

Jag har fått lärt mej att istället säga att vi skall ha på vår styrbords sida, eller ön om styrbord.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...