Gå till innehåll
måndag 11 november 2024
groto

Mönstra av!

Rekommendera Poster

Hur går man tillväga för att mönstra av och gå iland för gott från M/S Maringuiden?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ibland ser man inte skogen för alla träd ;-)

Jag tycker att nivån är tämligen låg på många inlägg och fortfarande så spårar många inlägg ut i femte eller sjätte led.

Ja, jag vet! Man behöver inte läsa allt.

Nyfikenheten och önskan att kanske lära sig något nytt tar dock överhand och nästan varje gång blir jag besviken.

Nu går vi mot ljusare tider och de nyinköpta 75W solpanelerna ger redan utdelning!!

Må gott

Gunnar

på

Grötö

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

lite kul måste det vara oxå ofta är frågan redan besvarad när det inträffar, och skulle forumet vara som ett uppslagsverk tror jag inte det skulle vara många här

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det kan väl aldrig skada med lite humor här och där...allt behöver ju inte vara så allvarligt...

Och jag måste säga att dom frågor jag har haft har jag åxå fått svar på...fast det oftast har varit med skämtsam ton å mycket glimt i ögat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är inget skäl till att hoppa av. Tvärtom så ska du vara kvar, och skriva bra inlägg, så att nivån blir högre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Nissed

Funkar inget vidare, har bett om detta ett flertal gånger men ingenting händer som ni kan se. Ett försök att bibehålla medlemsantalet kanske???

//Nissed

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Om jag kunde skulle jag hjälpa dig på traven.12.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...