Gå till innehåll
onsdag 05 mars 2025
Gäst Mariage

Jag vill be så mycket om ursäkt!

Rekommendera Poster

Gäst Mariage

Jag ser att mitt inlägg nu ligger i sumpen.

Jag gjorde en galenskap, som lyfte en persons ,mail till mig här.

Så som jag ser det, undrade jag varför han inte var inne mer på forumet via ett mail till honom. Då fick jag mailet att han skulle lägga ned.

Jag blev rasande, vilket inte berodde på spriten. Tyckte att när man lagt ner så mycket tid på att hjälpa till att hålla saiten uppe. Så var det det sista jag ville höra. Jag reagerade tanklöst och har mått dåligt för det efteråt, hoppas du kan förlåta mig för det... Sen till er andra som är så perfekta, er vill jag också be om ursäkt. Jag har skapat orosmoln här på guiden, mycket för att jag ville nå alla berörda!. Ni som tagit mig i försvar vill jag tacka, men det finns ingen ursäkt för vad jag gjorde.

Nu kommer jag inte att skriva mer här och har mailat att jag vill kliva ur, så ni slipper mer tanklöshet från mig.

Mvh

Mariage

Urban Medin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Mariage-Urban, ska du sälja båten?

Såg en annons på BåtNet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jamen hallå va Urban, det är väl inget att häkta upp sig över, det har hänt värre grejor än det där på denna sajt, så ryck upp dig nu, klart man ska få göra bort sig lite..du får göra som en seg boxare...res dig på nio o garva åt det istället...nästa gång är det nån annan, så kom igen nu.Maringuiden skulle inte ha så många medlemmar om folk skulle hoppa av för att man skriver lite kul!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sluta inte, vi behöver alla varandra på ett eller annat vis.

Att man dessutom kan och vill be om ursäkt för någott man tycker ha varet fel är stort. Jag vill bara ge en stor ELOGE för den som har en sådan kurage.Alla kan göra fel och gör det lite då och då. 

Med vänlig hälsning

Immeln

//

Paul Seugling

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Som Steve säger, stanna för guds skull! värre saker har hänt här. Forumet behöver lite krydda ibland för att det ska blomma upp.8.gif\

/Wille 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du gör ett personligt misstag i vardagen, skall du då  ta livet av dig?

Ryck upp dig och stanna kvar, alla gör misstag då och då, så är det bara.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OK Urban, som du ser så är det ingen som har något ont öga till dig.

Välkommen tillbaka och hoppas att vi får det trevlig.

Mvh/Orven

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mariage

Tack alla, jag skäms verkligen.

Ska försöka skriva ngt inlägg ngn gång.

Trevligt att det finns människor som kanske, eller inte har gjort bort sig också, ja det kanske bara är jag? What ever. Ska försöka återkomma.

Verkligheten: Jo, jag saknar alla. Men som läget är nu, så vill jag inte vara med.

Hade...och..... skål.:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...