Petsch 0 Postad 17 Januari , 2007 Hallå där! Som man kan se i min sjöbod så har ja skaffat mig ett rejält projekt över vintern. E nu sugen på att montera ett ankarspel till våren med, men du till det kniksiga, E på jakt efter ett privärt ankarspel för montering på badbrygga som skall ha frisläpp. Ngn som har monterat ngt ankarspel nyligen som fungerat bra ( Ej slirar vid inhemtning) osv. Alla svar beaktas, / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 18 Januari , 2007 Hej! Lewmars 700-1000 Pro Freefall torde funka, funderar faktiskt själv på detta spel för montering på fördäck. http://62.119.107.117/adfinity_navship/adfinity.aspx?tpl=page_layout_Filarkiv.tpl&catalogid=32 /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 18 Januari , 2007 Ok. Har du sätt ngt pris på detta spel. Fungerar det med blyad lina ? / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 19 Januari , 2007 Här har du bra priser i US http://www.discountmarinesupplies.com/cart.cgi?group=71316&child=71318 Kolla med de svenska marinhandlarna om de kan matcha priset inkl frakt osv. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 19 Januari , 2007 Kalas . Ska kolla upp dem vid tillfälle. tack för hjälpen! /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 19 Januari , 2007 Hej Har ett Genius med fritt fall, 800 w, som jag är helnöjd med. Kostar ca:11000 kronor 3000 för trådlös fjärrkontroll. Du ser det på min hemsida www.beffo.se/tindaria Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 19 Januari , 2007 såg ju riktigt bra ut det där! Hur mkt frirum behöver spelet för att samla kättingen/blylinan. /peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 19 Januari , 2007 Hej Lite osäker på vad du menar, men linan och kättingen får plats i boxen som är ca: 30-35(bred) x 45-50(djup) x 50-65(höjd), men det var kanske inte det du menade. Tänker du handla spelet på båtmässan eller du bor inte nära Gbg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 20 Januari , 2007 Jo det var presis det ja mena. Hur långt det e mellan spelets underkant till botten på ankarlådan. Kommer förmodligen att handla spelet på allt för sjön på Älvsjö mässan. Tack igen för alla svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macallan 0 Postad 10 Februari , 2007 Hej Kolla även på Enbo om du skall gå på Älvsjö mässan. Jag är mycket nöjd med mitt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser