paddelnisse 0 Postad 16 Januari , 2007 Jag skulle vilja göra om lite i våran Triss Magnum,för att få lite mysigare innuti och inte så plastigt,nya dynor och överdrag ska det bli,är det någon som kan tippsa om något mera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 17 Januari , 2007 Mera vaddå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Januari , 2007 och plastblommor i ruffen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse37 0 Postad 18 Januari , 2007 Vitt vin och räkor!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 18 Januari , 2007 Jag har letat som en tok efter nån affär som säljer inredningsgrejer till båtar. finns inte så jävla mycket. så jag skulle också uppskatta lite tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 18 Januari , 2007 Vad e det för typ av inredning ni e på jakt efter, trädetaljer eller vaddå? Nämn ngt så ska ja tippsa er! / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 18 Januari , 2007 Mycket av det IKEA säljer är användbart i båt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser