nuklex 0 Postad 15 Januari , 2007 Hej vart är det bäst att köpa ett nytt kapell eller om jag ska helrenovera mitt gamla har inte bestämt mig än. Är det nån som har tipps. Mitt kapell har trasiga rutor och har spruckit mällan drag kedja och tyg. Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Januari , 2007 Hej! Svårt att säga på rak arm. Har du inga bilder? Jag vet en bra och billig kapellmakare men du bor ju en bit bort om man säger så. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 15 Januari , 2007 Vet oxå en bra kappell makare i närheten av MarkusR HEHEHE Skämt åsido stsa på nytt. Är tyget slitet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 15 Januari , 2007 nej tyget är inte så slitet så jag byter nog bara de rutor som spruckit och lämnar in det även för tvätt. Har fått ett tips på www.batkapell.se att dom är bra nån som provat? Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 15 Januari , 2007 Vad har du fått för kostnadsförslag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 17 Januari , 2007 Oftast brukar det vara billigast att lämna in kapellet och byta rutor och laga sömmar. Enklast är väl bara att gå förbi någon kapelllmakare eller någon hyffsat stor kemtvätt som klarar av sådana jobb och fråga dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser