Toxic 0 Postad 15 Januari , 2007 Nu har klåparen i mig gjort det, jag körde på en grynna med sprucket växelhus som följd. Huset verkar fortfarande fungera förutom att det läcker som ett soll. Det är en gammal Johnson 70 från -78 så det är ingen försäkring som täcker.Har försökt att få bort vattnet ur det men det är svårt. Hur gör man? T-sprit löser väl vatten? Vad kan det kosta att svetsa och vet ni någon som sysslar med sånt i sthlm regionen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 15 Januari , 2007 Om du skicka huset till mig så svetsa jag den och tar med den tillbaka till Stockholm (mässan). Det kostar kanske 100/200:- och svetsa sånt. Herman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toxic 0 Postad 15 Januari , 2007 Det vore klockrent, synd bara att jag måste skicka. Ska kolla om det finns nån här i krokarna som kan fixa det. Nån som känner nån?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 15 Januari , 2007 Ta du budet på ett par hundringar för tiden rinner iväg och sedan så står du där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toxic 0 Postad 15 Januari , 2007 Det e sant man ska inte låta latheten bedra visheten, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Januari , 2007 bussgods brukar väl gå bra i största delen av landet och ett växelhus ligger väl på 100 i frakt. och priset för svetsjobbet var rejält billigt så hugg till du. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toxic 0 Postad 16 Januari , 2007 Alubatar, det vore sjyst av dig om du vill hjälpa mej. jag skickar ett pm med lite info Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser