Fischy 0 Postad 14 Januari , 2007 Hur vet man att hornet i gasreglaget är sönder? finns de nått sätt å testa på för mitt låter aldrig. det är i reglaget till evinrunde 70hk. /mvh freddan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 Januari , 2007 när du sätter i nyckeln o vrider om ska den ljuda, annars är den trasig alternativt ngn kabel sitter inte som den ska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fischy 0 Postad 14 Januari , 2007 okej den låter ingenting å har inte gjort sen jag fick båten. när ska den låta sen då ? har ju ingen separat olja. så när ger den ifårn sig ljud? var kan man köpa sådan? det är en rätt gammalmotor ju den e från -76 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 14 Januari , 2007 Förklara gärna funktionen (för en som inte förstår). Har dock själv en gammal Evinrude från -79. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 14 Januari , 2007 jag vet inte om den funktionen fanns på dom gamla motorerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fischy 0 Postad 14 Januari , 2007 de sitter ett innan för i reglaget. så borde ju funka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 14 Januari , 2007 Kollade min summer genom att koppla sladdarna från summern på batteriets plus och minus pol. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 15 Januari , 2007 När är det tänkt att den ska låta (och varför)? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser