Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 aha...så dom flyger mellan rinkeby o city då? jag som alltid trott dom åkte t-bana.... ris - stroganoff är gott! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Februari , 2007 Pratar ni om Talibanplättar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Februari , 2007 Stark eller mild sås? Stark tack! Tyvärr vi har bara mild! Sallat kanske? Ja tack jag kan ta lite sallad! Det hänker i kylskåpet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 det har jag aldrig käkat, är det som sprängd anka eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Vet inte så noga, tror det har med pizza o en kvart att göra... Finns det flyttpizza ?? Cobbgrillsröra är gott oxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Februari , 2007 Hahahahah! Mat ja Annat ord för Kebabrulle = Kamelballe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Liknar nog mer platta fendrar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 fendrar...det ordet känner jag igen...puttifrånkorvar får man väl skriva så här i mattråden då...det är såna man ska hänga på utsidan när man kör fort som skydd mot spna som inte kan hålla undan va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Stämmer. Typ Sjöpolisen o Kustbevakningen och lite annat löst folk... Mat var det ja ! Majs o ärtsoppa... Himmel vad xander har att gör här när han kommer !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 va katten...har inte maringuiden alla moddar hemma? potatissallad o rostbiff e finfint en sommardag på sjön...kan man skölja ned med en fyra fem starköl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sarnblad 1 Postad 15 Februari , 2007 Dagens Selco Meny Njuckad Hare Med Svavad Stump Böglåda Med Äckling Luvad Stake Dricka,Kaffe ingår samt Salladsbuffé Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 4-5 starköl går det nog åt innan man börjar äta så det halkar ner lite lättare. Sen kan man skölja ner med 4-5 flak valfritt öl... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 allt är slut...finns bara hembränt kvar, 49 % lätt finkelarom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 49 % ??? Har du börjat spä ut ? Havskatt på grill är jättegott !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 Kvinnodricka...ger man dom starkare vara så blir dom ju helt galna..innan dom slocknar i medvetslöshet... funderar på o köpa en sån däringa burugn...inte att förväxla med burkugn...vet du ngt om dom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Det ska vara rejält stål i dom. Annar kan dom bli lite sladdriga i fritösen... Köp kvalite ! Funderar på en ny som man kan få plats med två i..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 sånt e jobbigt...men o andra sidan...det går inte o komma med möblemang för en etta om man ska in i en fyra.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 228 Postad 15 Februari , 2007 Så, vad tror ni - är miniugnen något att ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 15 Februari , 2007 Ja, jag tror faktiskt det. Tänkte prova den på spisen ikväll. Kan ju återkomma med resultatet om du vill... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 15 Februari , 2007 en burka för två, 10 minuten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 15 Februari , 2007 tag tre betala för två....var köper man detta då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Februari , 2007 På mässan kanske !!! Fast då är priset tag två betala för tre !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 jag köpte tre burkor....nu gäller det att ragga mörkt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Februari , 2007 Japp det går det åt !! Vet du inte nåt bra ställe där man kan stjäla det ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 228 Postad 20 Februari , 2007 OK, känns som ämnet kring min burkugn är uttömt. Låser därför tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser