Stevemedselcon 7 Postad 10 Januari , 2007 Vid en googling av ordet garderobiär fick jag detta svar: http://www.tuppjuck.com/index.php?inc=tuppslagsboken&ix=Garderobiär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 10 Januari , 2007 Har länge anat att det var ngt skumt med garderoben. Detta kan ju förklara vissas beteende här på siten. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Januari , 2007 Kan det vara så att när tristessen är som värst då skriver Jakko som bäst? Men inga goda råd som i en garderob. Sen kommer korken och låter som Boorken! Här var det goda råd i en tråd allt för en garderob! Fan..jag garvar här nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 10 Januari , 2007 Han som ska stå i en garderob och umgås med gästade mobb, får man inte vara bland den skara som kallas homofob. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Januari , 2007 När räkan är och trålar så kommer korken o vrålar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 När helga och helma virkar dukar sitter alteregot jakko och surar kanske en snuttefilt till korken med signatur av korpen Hemma i sin garderob ges det alltid goda råd fast tro vad du vill det mesta är dill det kunde varit ylle men det blev bara fylle sen när dom ska köra raiden då går dom till guiden sen gör dom paus mitt i allt kaos då pyser dom hem och smeker sin lem och hoppas på en ny medlem det gick snabbt för dom har fått fnatt och dom är så ensamma i sin chatt får dom bara iordning på rullatorn så är dom snart tillbaka och klagar på moderatorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 vem av oss? jag har ju precis skaffat mig 78 olika nick...så nu blev det ju en väldigt svår fråga du ställde till mig...oss menar jag..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 det är 79 nu.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 18 Januari , 2007 vad kommer upp om man googlar stevemedselcon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 inte en aning...jag är fiktiv och sedan är ju detta en garderobiär tråd garderobiärerna tittar ut oppsan vilken trut igår åt vi taco det gillade jakko ställ upp på led nu är jag vred Vi ska börja skolan och vi ska alla kalla oss Ola. om många är få så är det lugnt, för vi är bara två. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 22 Januari , 2007 Uti vår tråd Ges det goda råd Här snackas det garderobiär Någon är lite tvär Han heter korken Kunde lika gärna hetat sorken Ibland kommer jakko Han verkar lite wacco Senast tittade negerkungen hit Men han verkade vit Dom har många nick Men otroligt liten pick Dom är gärna här Och där Synd att dom inte är fredliga Eller åtminstone rediga Tänk om dom tittar hit idag Och befinner sig i olag Den ena modererar Den andra kritiserar Dom borde köpa tvål Istället för o tänka på stål Nu är dom frostiga Och deras båtar mycket rostiga Vad ska det bli Absolut ingen pli En liten snuttefilt Till pojken i kilt Nu är det slut Tänk om dom kallar sig knut och rut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 22 Januari , 2007 Jag har lärt mig att man inte ska stänga in barn i ett trångt utrymme, det kan ge allvarliga psykiska problem bl.a. fobier. Ett typfall på detta är Steve, han ser ju garderobiärer överallt efter sin tid i Garderoben. Man kan ju föreställa sig hans mardrömmar, och skrik i sömnen, hjälp...en garderobiär.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 232 Postad 22 Januari , 2007 Jag har ärligt talat ganska länge funderat på namnvalet, MarinGarderoben. Att tankarna går till den engelska användningen av garderobs..., dvs något man sitter och gör i smyg kan väl inte vara tanken, eller? ...hur tänkte ni...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser