Westfjord26 9 Postad 10 Januari , 2007 ....15 veckor kvar.....vad har ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 10 Januari , 2007 När jag får lust och det blir dags så att säga! Kom på att jag nog glömt att vinterserva motorn... Men å andra sidan är det ju inte vinter än! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 10 Januari , 2007 Vad jag kan se så sitte du redan i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 10 Januari , 2007 Usch ja,, en massa jobb som skall göras... hoppas på 1 maj,,, men för tidigt att säga nått äm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 10 Januari , 2007 Hmmm c:a 2,5 dagar kvar är det väl? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Januari , 2007 Då hade du nog problem igår...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
spajn 0 Postad 15 Januari , 2007 Sista helgen i April skulle vi nog tro att det blir Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 15 Januari , 2007 hoppas få i henne innan Juni månad passerat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 15 Januari , 2007 Mmmmm, men bara lite Typ, ett par veckor hehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Februari , 2007 8 veckor från och med (vänta lite) NU !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 2 Februari , 2007 Ligger i sjön sedan början april 2006 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 4 Februari , 2007 Börjar du inte bli lite frösen nu då??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Februari , 2007 Tror han dricker varmvatten undertiden !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 5 Februari , 2007 Inget biter på tuffa sjömän!!LOL Här skulle det passa med en riktigt glad smiley, men jag får inte fram en enda! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 5 Februari , 2007 Min kära båt ska väl i som vanligt runt månadsskiftet april/maj? Jag brukar hinna klart till dess. Kan bli lite tidigare iår om inte kung Bore hinner få ett grepp om den blida vintern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Februari , 2007 Nu är det 10 veckor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 60 veckor... Ja till sjösättning -08.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Februari , 2007 Kul. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Februari , 2007 Tycker du ??? Jahaa ! du får gärna komma då !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 20 Februari , 2007 Nu ere ba 12 veckor kvar. YESS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 21 Februari , 2007 Är det inte typ 6 veckor ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Februari , 2007 USCH vad det plötsligt kändes långt till våren igen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Gör det ??? Den kommer snart !! Öppna dina fönster så blir det varmare ute !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Februari , 2007 Och spä på den globala uppvärmningen nä du så dum är jag inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Jasså !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkivdykarn_lw 1 Postad 10 Mars , 2007 C:a 1 vecka! Då roddsnipan (bild). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 11 Mars , 2007 vilken sjönhet!, nej men jag sätter min pärla 1 MAJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 11 Mars , 2007 Jag skiter it sålde båten i höstas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Mars , 2007 Då förstår jag varför du är aktiv på MG.................. Senast ändrad av Westfjord26 | 11 mars 2007 | 19:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 12 Mars , 2007 Mitten slutet April typ !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser