staffare 0 Postad 8 Januari , 2007 Hej Jag ska till och byta motor i min fjord, det blir en aq170 med 280 drev. Men är det någon som vet vad jag ska ha för propp? Hoppas någon kan hjäpla mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jesse_dc 0 Postad 8 Januari , 2007 Menar du på fullt allvar att du skall byta TILL en AQ170?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
staffare 0 Postad 9 Januari , 2007 Varför inte? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jesse_dc 0 Postad 9 Januari , 2007 gammal, törstig, svårare för varje dag att få tag i de marinunika detaljerna. Det bästa jag gjort var att lyfta ur hyvelbänken och sätta i en modern motor. mvh Jesse_DC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
staffare 0 Postad 9 Januari , 2007 Ja så klart att det är bättre med en nyare motor. Men nu var det inte det jag frågade om, utan om någon har förslag på propp storlek. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 9 Januari , 2007 Ingen aning om vilken propp,men snälla inte aq 170 Jag har själv en Fjord 21 Olympic sätt i en 350 du kan få den att gå betydligt bättre och billigare en med en gammal sexa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser