1000 0 Postad 8 Januari , 2007 Hej!!Jag undrar om det går att göra rent heltäckningsmattan i båten med t. ex. Tutlewax TEXTIL CLEANER - Ett kraftigt rengöringsmedel för alla sorters textilmaterial. Det djuprengörande skummet penetrerar varje fiber och tar bort fläckar och smuts. Återställer mattor och klädslar till ursprungligt skick. Textil Cleaner tar även bort dålig lukt och ger en fräsch doft!eller: KLÄDSELTVÄTT Skumshampo som rengör och tar bort fläckar på bilklädslar, mattor, dörrsidor av textil m m. Kan användas på de flesta material som tål vatten.(Det är väl i stort sätt samma produkt) Är det någon som provat detta? Eller gör på ngt annat sätt......MVH//1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 Januari , 2007 Jag kör med Renhållare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 8 Januari , 2007 hehe...jasså, det gör du ? Nee, men ett seriöst svar, Tack!MVH// 1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Januari , 2007 Det gör det med all säkerhet då detta också impregnerar ytan på textilfibrerna, fungerar det i bil vilket jag vet att det gör, har golvmattor av textil med gummiundersida istället för gummimattor och dessa utsätts för koncenterad vägsalt ibland, då tål det också sjön. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 8 Januari , 2007 Halloj! Jag hade tagit fram högtryckstvätten och spolat som f_n. Sedan såpa eller ev något starkare. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2007 Är inte det här reklam så är väl inget reklam i fortsättningen . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 8 Januari , 2007 Jo, jag funderade på det med. Men ett litet undantag gjorde jag.... :s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2007 Finns dom som har fått på pälsen för mindre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Januari , 2007 Hoppas att du uppfattade mitt svar som seriöst...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Januari , 2007 svar ja. Det fungerar alldeles utmärkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 9 Januari , 2007 Jag gjorde rent en bil en gång genom att hyra en maskin avsedd för mattrengöring med möbelmunstycke som det hette. Körde säten och golvmattan. Man lade på ett skum med maskinen, sedan sköljde man genom att maskinens munstycke både sprutade vatten och sög upp vattnet. Det blev riktigt bra! Maskinen kostade en femhundring för en helg tror jag, sedan hade firman jag hyrde ifrån rengöringsmedel. Jag hyrde då från Hyreshuset i Nacka, vet inte om de finns kvar - det här var ganska många år sedan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 9 Januari , 2007 Ja, det gjorde jag...tackar så mycket! Ps. Tack ni andra seriösa också..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 9 Januari , 2007 jo det är jag medveten om. Men jag visste inte hur någon skulle kunna svara på min fråga utan att veta var det var för ngt....!?!? Tyvärr så kan jag inte ändra/ta bort eftersom det inte går att göra det innan inlägget är äldre än sju dagar.... (för övrigt så tycker jag att det är värdelöst att det går att redigera ens inlägg när man vill.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser