Stevemedselcon 7 Postad 13 Januari , 2007 Ville du inte svara eller känns det pinsamt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 korken har varit osynlig sen det visade sig att han är bortrövad..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 det är villervalla....synonymt med garderobiärerna...inte ens dom själva kan hålla iordning på vilket nick det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 men det är lite småtrevligt med många nick antar jag...man får ju medhåll o så...bra svar osv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 man vet aldrig....det är väl en kul monolog? *s* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 -tjena steve! -tjena själv steve! -Vad görs? -tja inget, själv då? -samma här faktiskt steve. -vad ska du göra nu då steve? -funderar på o rimma lite på olika nicknames! -oj! du med?? -hur är vädret hos dig då? -skapligt, 7 grader varmt lite molnigt, hos dig då? -samma här faktiskt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 18 Januari , 2007 Bra idé! Jag ska regga ett nick till innan jag går in i chatten. Då blir jag (vi) två där. Men fan vet om svaren blir bättre för det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 18 Januari , 2007 hehe...själv e bästa dräng Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 18 Januari , 2007 Ha, ha.... jag behövde inte ens gå in i chatten..... Fick så bra svar här hemma...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Februari , 2007 Alla kanske är nyktra nu så den inte behövs... Jag menar bara att dom kanske inte leker fyllegömma mer... Vad det är ? Jo, man är tre stycken som delar på 5 helrör starksprit. Sen går en in i garderoben o dom andra två ska gissa vem som är där inne !!! Tack o hopp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Februari , 2007 Det hade varit kul om garderobiärerna ställt ut på mässan o lekt den leken...ganska enkel mässmöblering...allt dom behöver är en garderob o en dunk hembränt...kanske en uppkoppling till ngn dator oxå så dom kan spy ut här på guiden på efterfesten..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Februari , 2007 Vet inte hur man drar, eller gör skillnad på forumen, för jag fick familjebiljett av Guiden till mässan i kväll och det står VIP på dom. Drar nu är sent ute. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Februari , 2007 Jag är här nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Februari , 2007 Så kul för dig !!! Jag är fortfarande här.. Men ska dit snart ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 3 Februari , 2007 Ser att du har samma båt som mig. Ska dit på fredag också så vi kanske träffast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Februari , 2007 Ja det vore kul.... Ska jag ha min rosa badmössa på mig då så du oxå känner igen mig ?? Eller har du nåt annat förslag ? Passa även på att göra lite reklam för en ny tråd i matsnack annorlunda mat Tack o koj... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Februari , 2007 En sån där rosa sak som smiter åt ok kan inte vara svår att missa för du blir ensam tror jag om nu inta alla som läser det här går dit med samma luva på pin jäkelskap Ska du dit på fredag ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Februari , 2007 Japp det ska jag/vi... Vi kanske kan ses vid MG:s monter ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 18 Juli , 2009 Jag tror att det är du som är där inne. Korp, Korp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser