Flipper_510_HT 1 Postad 8 Januari , 2007 Har alla kommit ut? Behövs den inte längre? http://www.blocket.se/vi/10532200.htm?ca=14_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 8 Januari , 2007 den blev för liten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 8 Januari , 2007 dom är ju här ändå.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2007 Kallas för flexibelitet (hur fan det nu stavas) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2007 Jäkla fin doja du har FinnSpeed. Många år sedan man hade sådana myggjagare som dom kallades för. Gjorde en lite större bild, för att få njuta av nostalgin Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 Januari , 2007 Myggjagare har man ju bara i Garderoben numera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Januari , 2007 Nä Nä Finnspeed vet vad som är inne.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 Januari , 2007 jagar myggjagan efter myggbete tros? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Januari , 2007 jag hittade bara deras kläder.... http://www.ateljegulsippan.se/list.asp?ID=19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Januari , 2007 Nu får NI inte vara så elaka mot dom....såg att dom tagit illa upp http://www.maringarderoben.se/forum/index.php?topic=835.msg9752;topicseen#new Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Januari , 2007 Ny färg på ytterdörren numera! http://www.traotto.se/Leksaker/Pintoy/Dockmoebler/dockgarderob.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 9 Januari , 2007 Så dom ska hänga gubbar där inne! Ja, det finns väl gott om galgar. Men inte är dom väl barnsligare där inne än här? Själv är jag ju både här och där, eller, var är jag? Här blir jag ju titt som tätt beskylld för att vara garderobiär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Januari , 2007 fråga inte mig...jag studsade in för o höja publiksiffrorna...det var ju fri entre! Såg varken jakko eller räkan ...eller... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Januari , 2007 Verkar som om man bara ska verka på ett forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Januari , 2007 Absolut inte!!! Men det är kul o se att vissa garderobiärer rumsterar hej vilt här ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Januari , 2007 OK tack för det ska vara snäll bara för det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Januari , 2007 Du får hälsa jakko-räkan-korpen flyger-korken o vad dom nu heter! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 11 Januari , 2007 jag gillar Jakkos puffdräkt!!! Den är sååå söt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 11 Januari , 2007 ibland kan det behövas en guide för att komma ut ur ( eller in)garderoben....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Januari , 2007 Kan jag väl om du presenterar dessa för mig. Allvarligt talat, så känner jag inte till vem dom är. Jakko har jag inte sett in action fast han gjorde sig ett namn på nolltid. Korpen som flyger dök upp samtidigt som Räkan började dala. Föresten så har jag inte hälsat på Korpen sedan han dök upp efter Räkans sorti. Hej Korpen. Skulle faktiskt va kul att veta vem som finns där bakom namnen och jag har mina aningar om 2 av dessa. Sedan va det Korken ja...hmmm tror mig ha en svag aning och den finner man om man studerar olika inlägg i trådar, men inget är säkert som sagt. Ha det/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 11 Januari , 2007 Kännetecken Korpen är vår största kråkfågel. Läten Korpen har en rad olika ljudliga läten. Bla ett djupt ”korrp” och ett klangfullt kluckande ”Klonk”. Åldersbestämning I fält i mycket svår att åldersbestämma. Ungfåglar tidigt på säsongen kan bestämmas på den tydliga ljusa mungipan under goda observationsmöjligheter. Utbredning och status Korpen har en vid utbredning på norra halvklotet. Man räknar med att det i slutet av 1990-talet fanns tre gånger så mycket korp i de södra delarna av landet som under 1970-talet (FÅ 1998). Ekologi I likhet med andra kråkfåglar är korpen en allätare, med en förkärlek för animalisk föda. Jakt och viltvård Det är ingen allmän jakttid på korp. Skyddsjakt på korp som orsakar betydande skada eller uppträder vid flygplatser får ske under hela året. Korp får också jagas för att skydda ungar av tamdjur inom område för uppfödning av tamdjur och i renskötselområdets kalvningsland. Korpen och människan Många människor uppskattar korpen på grund av dess storlek, akrobatiska flykt och varierade läten. Likaså är korpen intelligens och listighet omtalad. Vid vissa soptippar kan stora flockar med korp förkomma och kan där utgöra en olägenhet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Januari , 2007 Du glömde att nämna att korpen hänger ihop som ler och långhalm med sin partner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2007 men dom verkar inte le.... Men korken verkar tagit semester nu...långhalm har säkert hängt upp han på en galge och sänt ut honom i en ny uniform på sidan som verkar intressera mest. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2007 det kan oxå vara helga och helma som gäller...ingen riktigt som vet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 Januari , 2007 Nix Steve. Ja la in det för att Korpen glömde att ta med att Korppar hänger ihop, för det har jag sett. Blir en skjuten så hämnas den som blir kvar för kompisen sköt en Korp (Lovligt då) och den korpen som blev kvar försökte att skita på honom varje gång han gick ut och detta höll sig i flera år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2007 äh...strunt samma ...jag bryr mig inte...jag tycker det bara är så fantastiskt kul att se vad alla dessa olika nick sysslar med...och pratar om...Helga o Helma...radarparet...garvar så jag kiknar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 12 Januari , 2007 det börjar nästan bli lite patetiskt allt snak om att en eller två har en väldig massa användare. jag skulle inte bli förvänad om det visar sig att du själv står bakom flera av dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Januari , 2007 Håller med!!! Ska sluta med det... Förresten du r....jag menar korken...angående ordet patetiskt...vad tycker du om ditt agerande på detta forum kontra ditt eget? ps.jag har bara detta nick, såvida inte stevemedselconII ligger kvar. ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 12 Januari , 2007 hahaha det är ju bra att nån här sitter med fasit i hand och är helredig själv! skenheligheten är inte död ännu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 12 Januari , 2007 hur var semestern jakkoo? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser