Sir_Piraten 0 Postad 8 Januari , 2007 Hej. Finns det någon som kan tala om: Hur denna list sitter fast (hur man tar bort den) ? Hur jag skall fästa en ny list av trä ? Vilket trä slag som är bra till den nya listen ? Det är den blåa listen Har sett att Lagersvik har en trä list i sin båt. Det är sådan jag vill ha . Tackar på förhand (vet ju att ni alla som kan ger bra hjälp och förslag ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoseLL 0 Postad 8 Januari , 2007 Duktig på att dubbelposta är du iallafall. (: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 8 Januari , 2007 Skyll på mig, gissade att många som är Baylinerkunniga aldrig kikar under TräSnack och rekommenderade att även posta inlägget under MotorbåtsSnack. Tycker du att det var fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sir_Piraten 0 Postad 8 Januari , 2007 Vet att jag dubbelpostat denna frågan. Men jag har skivet i den andra att jag skall ta bort den. Men det går inte fören efter 7 dagar. Och jag behöver hjälp nu av er som kan/vet något om det jag frågade efter. Visste inte i vilket forum den skulle vara i. Men RoseLL är kanske så duktig så du kan tala om hur jag får bort den andra NU ?? Ge mig lite hjälp istället. Ber så mycket om ursäkt ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_glastron_ 0 Postad 8 Januari , 2007 Hej. Jag tycker inte att det är fel av dig.... Hursomhelst så är det som du sett tidigare.. Bort med listen utvändigt och vips så ser du...men ä försiktig med listen (den utvändiga) så du inte kröker den. Lycka till/ FD Bayliner ägare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sir_Piraten 0 Postad 11 Januari , 2007 Tackar för svaren. Verkar inte som något roligt jobb mm Är det någon som vet vilket träslag som är bra ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sir_Piraten 0 Postad 23 Januari , 2007 Tackar Rutger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser