dupe 0 Postad 8 Januari , 2007 Har det inte blivit vinter nu tycker jag att det kan kvitta! Börjar fundera på att påbörja vårrustningen så smått. Tyvärr är det lite för tidigt att ta bort presenningen, ---eller?? Jag ha 2-bladig fast propeller på min MD11c. Är det någon som har erfarenhet och har gjort ett byte till 3-bladig fast propeller? Jag har sådana tankar. Nån som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RoseLL 0 Postad 8 Januari , 2007 Jag tog bort min pressening för några dagar sedan, fast den åkte på igen pga hemresa. den står på landet!Härligt slipväder! rekommenderar dej att jobba på det är roligt.jag är stolt äver min båt oxå.. intresset hade dött, men coronado gt är ju så söta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 8 Januari , 2007 Jag har åxå börjat med min båt..Så när väl försommaren kommer så är det bara till att slänga i den./Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
albin_23 0 Postad 8 Januari , 2007 avundsjuk!!! jag tror jag måste börja jag oxå.. det kliar i fingrarna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser