patkin 0 Postad 7 Januari , 2007 Har precis köpt en bella 512 excel. Undra om någon har en bild eller kan beskriva vart man sätter en kompass lämpligast på en sådan båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 7 Januari , 2007 Se bara till att kompassen hamnar på ett avstört ställe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patkin 0 Postad 7 Januari , 2007 Jodå de vet jag, så långt från magnet T.ex högtalare och motor och metaller. Verkar inte som någon har monterat en kompass på en bella 512 excel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 7 Januari , 2007 Hej. Jag har en likadan båt och tänkte också sätta dit en kompass. Läs denna tråd hur det slutade för mig. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=128416 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 7 Januari , 2007 Shit vilken mardrömstråd! En del gillar tydligen att dra allt i långbänk och kasta paj på varandra. Lycka til med kompasseriet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 7 Januari , 2007 Som vanligt när man söker hjälp på Internet så krävs en utvecklad förmåga att sila bort en massa struntsnack och hitta det väsentliga. Speciellt i den där tråden. Borde kanske modererats lite hårdare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser