Wajer 0 Postad 6 Januari , 2007 hej jag behöver två nya emblem till min windy 22:a det är de som sitter på sidan under rutan på båten. om det är nån som har till salu så vore jag tacksam, annars en bra bild som jag kan skanna in och använda som mall för att tillverka nya i rostfritt. Mvh Wajer:n Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
borre16610 0 Postad 2 Februari , 2007 Hei. Vollen Båtservice i Norge har Windy merker liggende. Windy 22 sammenhengende er tomt. Se windyklubben.com Fint galleri på 22DC Børre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen 14 Postad 18 Februari , 2007 Hej gubbar! Kontakta Windyvarvet och Einar Frodesen. Han hade skyltar kvar då, -99. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wajer 0 Postad 18 Februari , 2007 tack för tipsen, jag har skickat över en blänkare för å se om jag får napp. wajern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wajer 0 Postad 20 Februari , 2007 Windy har emblem i lager 219:- moms (dock utan 22) Einar Frodesen har slutat men jag fick svar av Tommy knutsen som även säger att det finns en hel del gamla originaldelar kvar i hyllorna om någon önskar, skicka in en liten bild på det ni vill ha så svarar han. wajern Senast ändrad av Wajer | 24 februari 2007 | 20:57 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser