Rigor73 0 Postad 5 Januari , 2007 Båten såld..(igen). Varför sålde jag denna då? Ja Vem F_n vet? Nu e jag alltså en MGare utan nån båt... Men å andra sidan har jag motor o drev....Hittar jag inte en bra balja att stoppa det i snart, får jag sno nån bondes badkar stående i nån hage *asg* Eller va fan, har inte vår käre Steve nån schysst kista man kan få ner grejorna i? Steve, om du läser detta kan du väl se om du har nån kistlik i garderoben, eller de kanske e dött på den fronten ;-) Från tre båtar till noll, på en höst o vinter!!!! Fan det verkar som frugan fått bestämma lite väl mycke här.. Får se hur många veckor utan båt man klarar....Tips är välkomna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 5 Januari , 2007 Hur kommer det sig att du sålt alla då.....?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 5 Januari , 2007 Här har du en http://www.blocket.se/vi/9987722.htm?ca=14_s Fast det är väl lite jobb med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 5 Januari , 2007 Ett tips är ju att byta fru innan nästa båt! och det innan hon tar båtintresset från dig också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke24 0 Postad 5 Januari , 2007 Den båten hade ju blivit dööfräään med en v 8 och drev . Kanske lite färg också :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 5 Januari , 2007 Jo .........Det gäller ju att prioritera här i livet, så man inte går miste om det viktigaste ........... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 24 Januari , 2007 Såja, nu börjar det arta sej..... Ska åka o kolla på båt till helgen och i början av veckan, frugan får inte följa med för hon ligger sjuk. (vad lämpligt) Det e bara till att ta med ungarna, tösen e fem och tycker helt klart att pappa ska ha båt. Lillgrabben e 1 år och måste snart vänjas vid böljan blå såklart. Det är juh inte för min egen del jag VI ska ha båt *asg* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Januari , 2007 själv känns det som att det är mycket lättare att byta partner än båt....man verkar mera fäst vid båten på ngt sätt.... ( De e en jäkla tur det finns nicknames nu...) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 24 Januari , 2007 Vad är det för båt du/ni ska kolla på..??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 24 Januari , 2007 han ska säkerligen byta upp sig till en Selco!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Januari , 2007 Jag tror att rigor skaffar snipa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Januari , 2007 Kolla med Rutger, han kanske säljer sin flotte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Januari , 2007 Nä du steve, hellre en kista av familje modell *asg* Jag har juh aq130 o drev liggande, kan man inte stoppa ner det i en av dina delux lådor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Januari , 2007 Ska kolla på en Smuggler 18 och en Mirage 19, men jag får se...Den jag hadde var juh 21. Det känns som att byta ner sig lite... Men å andra sidan så kan jag få in en 19 i garaget i källaren, så jag kan pula i värme... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Januari , 2007 Snipor ska man jaga! Ingen snipa här inte! Jag e faktiskt bara i medelåldern, inte panschis... Men rökt snipbröst e inte fel... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Januari , 2007 är det inte dags o skaffa segelbåt o bli lite mupp o klaga på svall? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Januari , 2007 Tror inte det.... Dom som klagar på svall e mestadels gnällspikar tror jag, snart klagar dom väl på dom naturliga vågorna oxå *asg* Nå Steve, tänk på PR... En fräck kistbåt med din logga på sidan *asg* Då har du snart marknaden här nere i skåne me *asg* Namnet på flytetyget e redan klart...Going down? och på släpjollen blir det nog gravedigger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 10 April , 2007 Ny båt fixad! Men dyrt blev det.... Lyckades med mutor... Bilder kommer så småningom i min sjöbod... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser