Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 Kärlekens vägar äro outgrundliga.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 1 Januari , 2007 Kärlekens vägar äro outgrundliga.... ----------------------------------------------- Och som vanligt finns det ju folk som inte försitter chansen att kasta på lite bränsle i hopp om att få igång ett bråk! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 Den som äro utan skuld kastar första stenen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Januari , 2007 Läste lite på korkens trådar och det mesta handlar ju om att ställa till bråk, hitta små fel att anmärka på mm, inläggen är allt som oftast helt befriade från några tekniska svarslösningar på problemfrågorna. Mycket av inläggen skulle nog bättre platsa i chatrummet, borde man inte från MG sida lobba lite mer för denna funktion så de värsta kverulanterna kunde skriva av sig där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Först vill jag rätta Peter, eller är det någon annan du skriver om, den där myggbeTTet? Jag vet inte, men den där bilden satte visst kärringknopar i era huvuden, vad som var tanken med den trodde jag alla skulle förstå, så långsökt tycker jag ändå inte att det är. Härligt Nikita att du uppmärksammat min lilla sammanställning av Korkens inlägg, inte för att jag är någon gud själv, men procentsatsen är lite bättre. Hoppas ni haft ett trevligt nyår allihop.. /MyggbeTet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Jag ställde en enda fråga som handlade om bakgrunden till hela ditt förra inlägg. Där du påstod att jag skrivit saker som jag aldrig skrivit.Trist att du insåg att det var ditt minne det var fel på eftersom du tydligen mindes fel Steve. Men hoppar man på någon och sen inser att man har fel kan man väl iaf vara så pass stolt så man erkänner det? Förhoppningsvis förstår alla andra hur snabb du hade varit att visa vart jag skrivit det där om det bara hade funnits, nu inser nog alla att det var du som snackade i nattmössan. Hur är det med minnet Steve? Återigen känner man väl andra genom sej själv både vad det gäller storlekar och minnet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 1 Januari , 2007 Först vill jag rätta Peter, eller är det någon annan du skriver om, den där myggbeTTet? Aha, trodde du menade myggbettet men stavat fel... igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Januari , 2007 Härligt Nikita att du uppmärksammat min lilla sammanställning av Korkens inlägg, inte för att jag är någon gud själv, men procentsatsen är lite bättre. Håller med, inte är man nån gud eller ängel på forumet alla dagar men var gör det när man själv inser det. Ibland kan även lite munhuggande eller till skojade inlägg vara upplyftande ifall det görs med glimten i ögat. Ha en bra fortsättning, båt dårar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 Detta var en seriös tråd fram till att du började plottra i den med dina teorier.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Återigen är det väl bara att scrolla tillbaka upp i tråden så ser du att jag frågade om det som inte var så lätt att förstå när grannen först blev bestulen o sen inte. Det frågade jag. Du svarade och sen var det bra med det. Därefter så drog Erik Aspvik, Ringhede, Korken och sist men inte minst STEVEMEDSELCON igång med saker som inte hade med saken att göra. Det är lätt som en plätt att bara ratta tillbaka en bit i tråden och själv läsa, även för dej steve. Minnet tryter tydligen fortfarande. Hoppas du inte läste igenom varför tråden alltför många gånger i jakten på texten där jag tydligen skrivit om forumsotrohet Eller vänta, var det brorsan som skrev det inlägget också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Det är skillnad på att stavafel och att inte orka rätt till sina stavfel Myggbetet med ett T skall det vara! /Myggbetet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 orkar inte jiddra med dig grabben, du är som ett myggbett...det håller jag med om...överallt surrar du..raderar och kan inte stå för saker o ting som du kastar omkring dig, därför citerar dom flesta dig numera.Och du verkar väl aldrig besökt en uppställningsplats för båtar ser det ut som. Men som sagt...numera är det du och kanske två till som gör att många trådar hamnar i dösnack, trots att trådskaparen haft ett seriöst syfte. Bye-bye Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 1 Januari , 2007 Det blev ett fasligt gnäll på medlemmarna i klubben jag är med i när vakthållningsschemat utökades från sista september till sista oktober, men när man läser om sånt här borde kanske klubbmedlemmarna ställa upp och gå vakt året om. Något att ta upp på nästa medlemsmöte? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Återigen undviker du allt som sägs mot dej. Om du nu har så rätt varför inte bemöta kritiken på ett vettigt sätt istället för att tracka ner och dumförklara? Ja och du verkar va förbannat dålig på att låta bli att klia i bettet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 1 Januari , 2007 Rättning, klia på BETET skall det väl vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 1 Januari , 2007 Det här måste väl vara det perfekta motmedlet mot små jävla irriterande mygg?? http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=340627 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 ett litet bete va? du peter...känner du oxå av det där att det låter som tanten hemma...hon ska ha sista ordet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Januari , 2007 finns det maringuidenrabatt?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 nej, jag är ett bete, men det var ett myggbett som Steve pratade om. Det är skillnad på olika. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 1 Januari , 2007 Jasså, annars tycker jag det verkar vara dina fingrar det kliar mest i. Och hur var det med det där att förstöra tråden. Har du insett att det var du själv som förstört din egen tråd eftersom du fortsätter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 2 Januari , 2007 Nå Steve, antar att det blir en del att göra frammåt. Den båten du skriver om här är väll inte Selcon uten bara vardags-båten. Blir alltså en hel del innan vårrustningen. För Selcon hade knappast gått att förstöra. Borde varit minerad. mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sir_Piraten 0 Postad 2 Januari , 2007 Halloj Stevemedselcon Klart man blir förbannad, när man får sin båt sönder slagen !! Hoppas det löser sig för dig ! Hur har det gått ? En annan fråga. Vad har detta med nick-namn att göra i detta inlägget ? Kan ni inte börja ett nytt inlägg som heter kasta s.. på andra ? Som vanligt finns det folk som inte försitter chansen att få igång ett bråk ! Hoppas ni haft ett trevligt nyår allihop… Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Januari , 2007 Morning Har inte alla handlingar ännu för o kunna förhandla med försäkringsbolaget, så i skrivande stund är jag ovetande om hur det kommer att gå...att jag åker på en massa jobb är uppenbart...återkommer i ämnet..troligtvis i en ny tråd för denna lär väl bli raderad / flyttad. Angående olika nick osv...ja du...vad ska jag svara på det....med tanke på vad han skrivit sista veckan så borde han uppfylla kriterierna för en ofrivillig paus från maringuiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 2 Januari , 2007 Härligt Nikita att du uppmärksammat min lilla sammanställning av Korkens inlägg, inte för att jag är någon gud själv, men procentsatsen är lite bättre. Till skillnad från bla. dig sitter jag inte och raderar mina inlägg, därav skillnad i %-satser. Skulle tro att du hade haft en stor ledning i den ligan om du inte hade raderat så friskt efter att ha retat upp folk och fördärvat trådarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Januari , 2007 Jag tycker bara din bild är urbota löjlig, det visar väl mera av din karaktär som person, sen kan man undra om sånt hör hemma här. Jag tycker du o korken skaffar er en egen lite gnäbbeltråd i dösnack där ni kan försöka häckla varandra så slipper vi andra se skiten ni skriver om varandra i var o varannan tråd. Ditt beteende sista veckan är som hos en fyraåring, fast egentligen är det synd om barnen att dra paralleller med dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 3 Januari , 2007 Jag måste bara skriva det här för det kryper fanimej en nyckelpiga på skrivaren och det är den 3 januari Den försökte flyga, men verkar virrig och nu drösade den ner pappersutgången. Det va faktiskt allt och den har inte kommit upp den stackarn. Fel på årstiderna verkar det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 3 Januari , 2007 Nu blir det nog snart lite modererande i denna tråd. Men skärp er hellre själva så slipper vi traggla med moderering av sån´ t. Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 Januari , 2007 äh du skojar??? Redan? Har du haft semester??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 3 Januari , 2007 Det är då faan !!! Djävla ................!!! Jag kommer inte på något bra nedsättande så.............. På juldagen ??? Nån som har varit där på julafton o härjat ??? Hur kul Är det ?? Å så slå sönder båten helt ??? för ingenting.... o bara din , inga av de som låg brevid ?? Illa är det !! Hoppas det löser sig till säsongen börjar....F-bolag är inte världen snabbaste .......... /Båtis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 7 Januari , 2007 Mmmmmm semester från allt som inte innefattar poker, pilsner o fiske Gött var det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser