nirilli 0 Postad 26 December , 2006 Mins vi dagar som denna. Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nirilli 0 Postad 26 December , 2006 Och nätter som den här. Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
eruts 0 Postad 26 December , 2006 Jag ligger i året runt - ser likadant ut nu som i somras - tillomed temperaturen på 5 grader - skiljer inte så mycket från normala somrar - undantaget den förra förståss. Men visst är det något fel - En jättefin sommar som ännu inte blivit vinter? Jag börjar faktiskt tro ordentligt på Al Gores film om förstörelse av jorden.- Tur man bor i båt då nuvarande stränderna snart försvinner! - Men vi får kanske mer vatten att segla i - då polerna smälter? - Oljan kommer förmodligen att schockhöjas på sikt för att klara filmens o miljökämparnas budskap - (Vi pratar nog inte om 10 öre per liter längre) - dags att skaffa nya segel kanske? Men det gäller att komma ihåg dina bilder - Våra barn kanske vill se dem om 50 år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkivdykarn_lw 1 Postad 28 December , 2006 Julafton; slösegling för enbart fock, styv NV, full sol å 7 grader. Vad mer kan man begära! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 29 December , 2006 Juldagen, en tur till Väderöarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 29 December , 2006 Annandag Jul, ärtsoppa på stora kornö. Utfärd med Tôllar ô Seiels LL667 Asta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 29 December , 2006 29 dec, årets sista shoppingtur till Skagen, å middagen på Bodilles var lika delikat som vanligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 29 December , 2006 Jäkla va öde det va nu på V-öarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 30 December , 2006 Ja det var nog första gången jag var ensam därute. Sist jag var där var 14-15 oktober. Då låg vi fyra segelbåtar i hamnen på storö. Och m/s Donalda var där med gäster till vandrarhemmet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 30 December , 2006 Ja visst längtar man efter våren. Minns hur underbar förra sommaren var. Njuter av dina bilder smoegen. Västkusten måste vara vackraste platsen i Sverige mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nirilli 0 Postad 31 December , 2006 Nja Smögen inte precis Lomma i Skåne är bilderna tagna. Vi Öresunds fagra bölja. Landets ostligaste hamn på västkusten Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 31 December , 2006 Ja ni har en fin hamn, ja var i lomma och byggde en llentabhall i maj månad,, på ledig tid spatserade jag och tittade på era båtar i lomma hamn. Många fina båtar att gå och kika på. Ok Roland jag ber att få önska er i Lomma ett gott nytt år (& god sjösättning) Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser