Gå till innehåll
torsdag 26 december 2024
orven

Helt dött

Rekommendera Poster

Gäst urban-medin

Ja det är ju Lördag Skrattande

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.

På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse och sa:

Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!

Inte så konstigt, svarade maken.
Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin

Och sista  Skäms

Gösta hade flyttat från Norrland till Stockholm och när han kom hem på semester frågade förstås kompisarna:
- Nu när du bor i storstan Gösta, kan du förstås inte var med om några naturupplevelser?
- Jomenvisst, sa Gösta, varje morgon väcks jag a en koltrast som sitter utanför fönstret och hostar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Killen o tjejen dansade tryckare...
Helt plötsligt sliter tjejen fram ena tutten
och skriker, är det punktering på den här?
-Näe....
Då sliter hon fram den andra, är det punktering
på den här då?
-Näe...
Ta då för helvete bort din domkraft från mitt skrev....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gubben kom in i köket å drog ner byxorna å sa  nu jävlar kärring blir det pippa av

då sa kärringen ......    fan    har glömt hur den va

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har ju nyligen surfat in på en Räkmacka,men jag hajja det ganska tidigt efter min tråd ,ser  att admin att Anemos var rökt tur att inte alla blev rökta för då hade det ju varit helt kört. Kan vi inte hälsa även Anemosen tillbaka genom ett allmänt upprop till ADMIN.han verkar ju vara öppen för påtryckningar.Kyss

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ha ha Skrattande ja jag fattar. 100 poäng Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den här tråden startade jag Skrivet: 25 december 2006 | 18:14 Det var i december det året och mycket har inte hänt sedan dess fast mycket vatten har det runnit under broarna förståss.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Åh, madrassen är blöt Gråter tror ni inte det Obestämd Ja men SE efter då. Skrattande

Senast ändrad av urban-medin | 11 oktober 2008 | 02:01

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Döläge bara förnamnet, Nu blir det tophat.seTungan o kolla lite på James.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jobbade en sommar på den ena variten, kul med lite bilder man blir nostalgisk, fan vad åren gått fort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du har väl inte lust att viska vilken bild som är du?Flört annars kan det ju bli att jag chansar med ngn här.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Ingen bild på mig med du kan få en på öläningen ali ben hassan som det året jobbade med oss, övriga i gänget  var bl.a de som gjorde falukorvsfilmen,  Tycker det är märkligt att Bosse som knappt var 9-10 år när liveshows förbudet kom som helt tog död på variteerna kunnat dokumentera denna epok vi släppte inte in små barn i tältet så någon show lär kan knappast ha sett. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spännande,har aldrig själv varit på Kivik men jag har sett ali på andra marknader o tivolin.Vilka år handlade det om,var inte william Arne på G den tiden,har själv sysslat lite med fakirverksamhet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Japp de var över hos oss och söp ena kvällen hade det blivet tid över nästkommande dag hade jag provat åkt i kulan.   Tror året var i början av 80 talet samma år LxxS förbudet kom som vi så klart bröt mot var med på löpet på båda kvällstidningarna.

Men detta är ungdom synder och glömt för alla som inte var med.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hänger inte med (gammla bestående skador)  vad var LxxS o vad var falukorvfilmen. Går den att fixa på något sätt.Min farsa hängde lite med motorcirkusen men det var tidigare.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Falukorvsfilmen är inte något för den som inte är magstark Cool 

Likaså Gresefilmen ujujuj.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Det gick ju inte att äta falukorv efter det, jag tror försäljningen skönk drastiskt Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Verkar vara spännande,jag vill se den. Hur? JAG har LOSEC.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Jag tror filmen hade något med fäbodar eller fäbod att göra och nå´ n jänta Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha,trodde det var ngt typ (brakfesten) då behöver jag inte överdosera Losecen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Säg inte det Oskyldig  Skrattande Foten

Senast ändrad av urban-medin | 14 oktober 2008 | 15:58

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo jag hajja det,förresten du som inte har ngt att göra kom hit o fixa min datorSkrikandes

post-10004374-1394235651,3048_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jo visst var det fäbojäntan.  men det var mer kul typer i gänget tex danska dragstrippan vilken karlarna var som tokiga. Ha!  de skulle bara haft insyn i omklädningsbåset och sett snorren upptejpad hela vägen upp mellan skinkorna.

Körde sen upp variteen och slog upp den i norge hann precis sticka när snuten kom och sydde in dåvarande ägaren och appropå film så var det han som jökade sig igenom veckända i sthl  nog den sämsta prullen.  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var det då det bevingande uttrycket (bullf...a)grundades?Skäms

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Skrattande Gå in på mina verktyg, internetalternativ, webbhistorik och ta bort. Kom ihåg, spara dina lösen ord osv först. Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

mycket möjligt men mycket gick att göra med kirurg tejp och för övrigt fick måste han haft bland de första siliconbrösten ialla fall de första jag sett. slog hans namn på google och visst känns ansiktet bekant  men mycket har hänt med åren och brösten verkar ha fått en ny regumering.

post-15930-1394235651,3966_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ditt minne är det ju inget fel på i alla fall,jag får vänta tills varanen går i ide så jag kan gå upp till stora datorn,hon ligger i trappen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ser ju riktigt skapligt ut,då skulle du se min ödla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Rätt åt dig om du nu är f-kasse läkare som angavs i en tidigare tråd annars är det på tiden du byter upp dig.  Livet är ju för kort för lägga tid på dålig mat, kasst kaffe och fula kärringar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...