orven 0 Postad 25 December , 2006 Verkar vara helt dött här på dösnack Knackar lite försynt på insidan av din skärm knack knack psssst e det någon där? Nä.... e visst ensam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 25 December , 2006 är det någon som knackar på rutan.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 December , 2006 Jo visst är det dött. Tittade till bad ankan idag så ingen frusen uteliggare bosatt sig i den eller några bensin tjuvar varit framme. Allt var stängt och såg ut att vara i ordning, bara att räkna dagarna till bryggorna åker i igen. Lite svetsförbättringar ska göras, lite handtag och spöhållare. Har haft en tokig idee som kanske någon på forumet vet något om eller prövat, ett fjäderbelastat bärplan av hydrofoiltyp kunde vara som små skidor som sätts på nuvarande stödkölarna och utav framfartens motstånd fälls ut för att sedan när farten minskar fällas tillbaka, borde kunna gå att passera 40 knop gränsen med husbåten om man fick det att funka, soppa förbrukningen borde minska drastiskt med mindre vått motstånd. http://www.world-of-smilies.com/wos_love/10_6_8.gif\ border=\0\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 December , 2006 Wooooowhhhh 2 som lever.... va kul. Kul dator med inknackad skärm _________________________________ Badankan sedan? ingen aning, men det kanske är en kul grej att prova, men det gäller ju att få det rätt så det inte blir en spinningmaskin av det. Kanske kommer någon med friska ideer, när dom har jäst färdigt julmaten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Januari , 2007 Skicka räkning Språngskalle gatan 6 345 67 Jävlaidet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 Januari , 2007 var e det dött???? Ni vet jag har mellandagsrea på kistor denna vecka väl?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KorpenFlyger 0 Postad 4 Januari , 2007 dött, tummen upp. du lämnar väl den bästa biten till oss som vanligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 Januari , 2007 Hrmmm....ärligt talat förstår jag inte att vissa orkar....så jag instämmer i Rutgers påstående i en annan tråd. ja e inte bitter.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 Januari , 2007 Spelar ingen roll för du kan aldrig slå priset på pappkartonger (kistor) från Polen Möjligtvis en plastpåse om du har sådana billiga begravningar. Ä fan har du aldrig tänkt på att bli seriös... tre kanonbegravningar och tre mille per styck per år. Gäller ju att jobba sig på det och bli erkänd konstnär innom skrået. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 Januari , 2007 de blir ju bara nio mille året ju...vad ska jag leva av resterande 11 månader då???Orkar inte segmentera ut kunderna...har fullt sjå o få dom i rätt kista.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 Januari , 2007 Men va fasen du kan ligga på en sån där strandstol och götta dig och om du inte rör dig för mycket så kostar det inte så mycket, bara du ställer den långt från ära och redlighet. Glöm inte att punktera däcken och beställ bärgare efter en månad. OK du kan ju hoppas på en epedemi bland dom som inte vill att kära släckten ska ärva och bearbeta dom med illasinnade verser i dina utskick . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 5 Januari , 2007 Visst å döpa firman till SUS & DUS. Köpa Mingkopior (urnor) för ett par spänn och måla en gulkant på dom och presentera dessa för dom som ska bli eldfängda och riktigt smöra, med kolla vad du får med dig och en äkta Mingurna för 4 mille och guld för lika mycket samt att tjocka släckten blir vansinniga över ditt tilltag. Gäller ju att häckla ordentligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Oktober , 2008 Som sagt...tänkte på rubriken, det händer inte mycket på dösnack numera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Oktober , 2008 Jo för fan, det är nu det börjar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 1 Oktober , 2008 Japp, om bara den där gamla fjollan kunde ta och komma tillbaka........ //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Oktober , 2008 Du menar steve? Hade visst en gammal bild, där han provar Skottens kläder.. Eller var det tvärtom?? Senast ändrad av Flipper_510_HT | 01 oktober 2008 | 21:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Oktober , 2008 Heja, heja på dom bara.....Bra Dessin, va inne ofta nu du brukar ju reta en och annan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 2 Oktober , 2008 En å annan ja men resten då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Oktober , 2008 Dom retar väl jag upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 4 Oktober , 2008 Fan där e ju min BH fan vad jag letat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 4 Oktober , 2008 Ja en gör så gott en kan! Nu är ju båten uppe och utbyggnaden snart klar, så man får väl försöka logga in lite då och då för att liva upp stämningen. //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Oktober , 2008 Det gläder mig, det behövs några fajter under vinterhalvåret för att liva upp stämningen, tror fanimej att jag börjar sakna anemos också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 4 Oktober , 2008 Bara så ni vet så kliver jag på alla sajter nu i dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Oktober , 2008 Men du behöver väl knappast säga det i alla trådar.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 4 Oktober , 2008 Vad var det jag sa. Men det var inte det svaret du gav mig i en annan tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Oktober , 2008 Det stämmer det, men att det skulle bli så dött som det har varit ett tag det trodde inte ens jag.....det betyder inte att det inte brakar loss igen om han skulle komma tillbaks, han är så underbart jävla rolig att reta upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 4 Oktober , 2008 Nej inte i alla,, jag har valt ut 34 st trådar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Oktober , 2008 Då är det lugnt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 4 Oktober , 2008 Det berättas från Omsk hur en urmakare därstädes blev omskuren när en fjäder spratt opp och skar av halva hans snopp. Så hemska och lömska är Omsk-uren! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 4 Oktober , 2008 Sa jag att jag kliver på... ja de sa ja ja fan fel tråd svårt att hålla koll på vilka 34 de va jag valde ut.. fan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser