Marialilian 0 Postad 25 December , 2006 Hej! Och GOD JUL till alla! För ett tag sedan startade jag en Klubb för ägare till Westerlybåtar i Sverige. Än så länge är jag ensam....var är ni? Hoppas att klubben blir större framöver..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westerly 1 Postad 2 Oktober , 2007 Hej! Det har ju gått ett tag sedan tråden öppnades och hade jag väntat med att svara lite till så kunde ja ju instämma i önskan om en god jul.Men nu är det så att jag nyligen blivit ägare till en Westerly 36 Conway så varför vänta ända till jul att gå med i klubben. Jag känner till fler Westerly ägare så det knske är läge att köra värvningskampanj (det brukar ju vara ooootroliga värvningspremier i bokklubbar och liknande) Själv har jag sökt medlemskap i WOA Westerly Owners Asociation, vi kunde kanske till och med bilda (det går har jag sett) Westerly Fleet Sweden. Jag har skickat en anmälan på klubbsidan, hoppas den kommer fram. westerly Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 2 Oktober , 2007 Ja, God Jul på dig själv du! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 3 Oktober , 2007 Och jag som glömt köpa julklappar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westerly 1 Postad 5 Oktober , 2007 Jaha! så det är så det går till för att plussa på antalet i inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser