biff 1 Postad 23 December , 2006 Hej Är det någon som beställt från USA och fått det skickat genom USPS. Jag undrar hur lång tid det tar och hur länge man ska vänta innan man ska börja undersöka var det har tagit vägen. Jag beställde för två veckor sedan jag har fått en kod så jag kan följa packetet jag ser att det har rört på sig men det verkar som det har stannat på ett postkontor i sverige det kanske är vanligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yammi 0 Postad 23 December , 2006 Om packetet fastnar i tullen brukar det bli kvar ett par dagar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
biff 1 Postad 23 December , 2006 Okay det står så här Your item arrived at the delivery Post Office in SWEDEN at 11:03 AM on December 18, 2006. Då kanske jag kan vänta lite till kör dom packetet hem eller hämtar man det på posten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 23 December , 2006 det verkar nog som att du själv får hämta det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
biff 1 Postad 23 December , 2006 Men man måste ju få hem någon lapp där det står var man ska hämta det eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 23 December , 2006 det kommer nog, eller så tar du med dig godsnumret till stället där dina paket normalt hamnar och frågar efter paketet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
biff 1 Postad 23 December , 2006 Det kanske man kan göra det är värt ett försök tack för tipset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser