Gå till innehåll
onsdag 12 februari 2025
smoegen

Go Jakko Go!!!!!

Rekommendera Poster

Kom igen Jakko..... över tre timmar kvar till midnatt... lägg på ett kol. du fixar 100 inlägg innan midnatt.

Go Go Go21.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

inget jag strävar efter men varför skriver inte alla andra?   blir det 100 så blir det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ajajaj... jag har ju satsat en tia på dej,, vore ju synd om du stupar på upploppet....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

blev just hotad av en moderator för att jag inte tycker som denne,  vem vet det kaske blir 100 innan 00,00.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ajajajaj,, Inte snällt av dessa rodermotorer å hoppa på nya medlemmar första dagen,, men de nog tur att vi har dom så att vi vet vad vi skall tycka å inte tycka i vissa frågor...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja håller med dig   lite av den sorten.   tyck vad du vill bara du tycker som jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men strunt i han gruteg,,,, Nu ska vi fira,,, Hip Hip Hip hurra,,, där kom nummer 100.21.gif\...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att handla på sea&sea ist för hjertmans sparde jag massa pengar på
Jakko du stavar lika illa som vi andra troll men kul att ha dig här! Snart dyker väl alla andra troll upp lill-antiräkan, assmuttan , hummertina mfl. ser ut att bli en kul vinter. 

Krack krack på dig och de andra hönsen.

post-22311-1394234864,1795_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som du fårstår av namnet så har jag finskt ursprung, ibland kan det vara svårt med svenska språket, trotts att man nästan bott i sverige i hela sitt liv.  Jag brukar kalla mig Bengt det har underlättat när jag sökt jobb mm.  har man ett icke svenskt namn är man dömd i förtur.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo jag vet nog det googlar jag på mitt namn så finns det bara en träff därför kör jag med div alias på nätet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jakkoo skrev  ibland kan det vara svårt med svenska språket

Säga vad man vill, men han tycks tappert träna, vad mådde de bliva av denna jakkoo? politiker kanske??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Han verkar ha många strängar på sin lyra:

She was right. She will live forever in our memories and our thoughts. Her

time didnt end, she will continue her life in our minds and memories. Now

Im looking to the future with hope and enthusiasm.
(This story is the property of Jakko Saari. It is not to be used for commercial purpses)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

På tal om grå Jako, så hade min moster en sådan och den var den mest snacksaliga av alla jag har träffat.

I somarstugan, så satt den i fönster och kikade och tjötade b.l.a. Elin Elin varför säger kossorna mu?

Jag var på besök en dag och dom sängde in den med bur och allt i garderoben och när jag hade suttit och sörplat kaffe en stund så hörde man från garderobens mörker tuff tuff tuff tuff som föjdes av ljudet av en ångvissla och en röst här kommer tåget tuff tuff tuff o.s.v.

En annan episod. Den rymde en dag, eller rättare sagt den blev rädd och drog ut genom balkongdörren och min mosters man berättade att han trodde att han hade sett den för sista gången.

Han stod kvar i rummet och lockad på pappegojan för han trodde att om han gick ut så skrämde han den ytterliggare.

Han ropade lagom lågt Koko koko och så lite andra ord.

Han fortsatte att ropa Koko kom in koko kom in och när han nästan hade resignerat så hördes en röst jag kommer jag kommer och in över balkongtröskeln kom Jakon knallandes.

Den var sagolik och snacksalig och jag måste bara berätta.

God Jul 10.gif\(igen) Orven

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...