Gå till innehåll
lördag 15 februari 2025
iron_eagel2

Konstigt tecken efter namnet

Rekommendera Poster

Gäst Korken

Titta på dösnack!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Jag tror det beror på admins oförmåga att bestämma sig. Jag ser nu att original stevemedselcon är aktiverad igen, han har varit inaktiverad och ipbannad men tydligen inte helt raderad från MG. Nu är han aktiverad igen och alla hans inlägg är också tillbaka, dessutom har Dösnacket återuppstått efter att ha varit borta. Admin ändrar väl lite här och lite där för att utföra alla dessa raderingar och återställningar och raderingar och återställningar och rader...... då kan det nog bli lite fel här och var!

Haha, jag kan inte låta bli att skratta lite när jag nu anser mig ha kommit på varför admin inte har tid att vara aktiv i forumet, förmodligen har hela adminskaran fullt upp med att återställa data som varit raderad och inaktiverad och sedan aktiverad igen för att på nytt bli raderad... En rak och tydlig linje på MG!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

vår käre Steve ( han med selcon ni vet )blev ip-blockad, men har tydligen sluppit detta nu till allas ( ja iallafall de flestas) glädje, så nu kan vi få ta del av fortsättningen på fart-tråden ( även den återupplivad från skräplådan !! )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Beror ju på hur man ser det...Eller hur man läser texten...Kan ju också vara så här...Forumet håller på att avstanna (med vissa steroeotypiska svar) med en massa besservisser och det kan ju vara på tid att väcka det ur sin linda så det är fler som törs gå in och lägga sina svar eller åsikter...he he...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...