Gå till innehåll
onsdag 12 februari 2025
siteadmin

DöSnack är återupplivat

Rekommendera Poster

nä... Peo heter allt Peo,, de e en mycket sympatisk herre,, jag hade den stora äran att ha honom som gäst ombord i min båt i augusti när vi träffades å hade vår kräftskiva på gullholmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I så fall bara av Knullabella Sekreterare....

P B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

Jadå men nu heter han Peo_

Är det någon smittsam sjukdom som härjar just på detta forum att helatiden misstänka andra för att ha flera alias? Detsamma hände för några dagar sedan, en numera avgådd moderator anklagade flera medlammar för att vara samma person. admin kunde givetvis dementera uppgifterna den gången, men ska det behöva komma ideliga anklagelser om att det är en människa som ligger bakom alla nicknamen här?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Korken

PS. Kan det här inlägget klassas som reklam?

Nej det tror jag inte. ska det klassas som reklam måste du nog tydligt ange vilket märke det är på kondomen, dessutom pratas det ju även om begagnade kondomer vilket gör det än mer allmänt! Fast jag är inte säker, reglerna är lite otydliga här!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

man kanske skulle skaffa sig fler alias.... då kan man bråka med sig själv o det kommer alltid vara jag som vinner 14.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men det går ju under miljölagen...återanvändnig....sen att produkten inte blir som ny....det är ju en annan sak.....visst spill får man ju räkna med.

P B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går bara att ha ett alias per e-adress, men hur många alias som helst per ip.   Men visst vore forumet roligare om alla hade några troll eller Svarte Pettrar att ta fram när sak argumenten kniper. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo du han verkar vara en riktig pappegoja, rena cloningen av fiskebeawern och räkan.  Men han är inget av mina It troll.  Kul att ha dig här igen brukade tidigare bara besöka forumet som gäst för lite roande läsning och många skratt har du bidraget till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Synd att inte vår vän räkan är med oss. Tror han kanske kunnat bidra med det där lilla exra i vår fina tråd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ALLA moderatorer är vanliga medlemmar som anmälde sitt intresse när MG undrade om några ville ställa upp och hjälpa till att hålla någorlunda städat på forumet. INGEN av oss gör detta mot någon som helst betalning eller med något som helst ägarintresse in MG. Därmed händer det givetvis att vi sköter våra liv vid sidan av moderatorskapet och alltså inte alltid är inloggade. Har sett att du efterlyst inloggade moderatorer i ett flertal inlägg. Också sett att du i tråden för förslag t förbättringar varit lite Off Topic.... Jag kommer att sudda en hel del i den tråden nu, och se´ n ska du får se vad det smäller till. Många kommer att undra varför deras inlägg mod´ ats. Så troligen även du... Väljer att skriva detta i DöSnack eftersom nämnda tråd ENDAST ska vara till för förslag, inte diskussioner ;)

Mvh,

Bosse (Som FÖRSÖKER modda enligt riktlinjerna men som precis som alla moderatorer mest får skit för det)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kommer att sudda en hel del i den tråden nu, och se´ n ska du får se vad det smäller till.

Vad menar du med den meningen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tjaaaeeee...... många som får sina inlägg modererade tycker att dom blir orättvist behandlade, och se´ n blir det storm ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmmm ;)

Spelar det ngn roll i vems inlägg man börjar???

Klargörande: Jag moddar vad som skrivs, inte beroende på författare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Slog av datan och kröp till kojs, men sen kände jag att det va nog kanske ett steg för långt för min humor det du Erik skrev och även det jag skrev som svar.

För er som har läst det så tar jag tillbaka det och ber om ursäkt.

/Jimmy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Chill Out Erik o Jimmy..

Ribban må vara högre här men den finns fortfarande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmm undrar vad gränsen går, eller hur högt ribban ligger.

Man kanske skallar ner den om man inte hukar sig och springer med hakan i knäna 2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hållå där 13.gif\ man ju får ju inte säga xxx och för att få lov att säga xxx så måste man säga att man inte får säga xxx.....eller hur det nu var.

Rätt eller 13.gif\... jo så är det 2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...