siteadmin 52 Postad 19 December , 2006 Hej, På mångas begäran har vi återupplivat det gamla DöSnacket. Här gäller givetvis samma regler som i övriga forum, men med något högre takhöjd. Håll tillgodo. Hälsnignar maringuiden.se - Sedan 1996 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 19 December , 2006 Tack MG en tidig Julklapp tack igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Verkar som dålig konstgjord andning för det är bara jag som skriver här. skulle mera kalla det för halvdöd än återupplivad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 närå jacko,, ja e ju me å petar lite oxå.. å vem vet,,,?? snart så kanske de kommer nån sån där klämkäck moderat å talar me oss oxå?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Tror inte det är någon risk, ingen moderator inloggad tom Ruttger har sommnat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Nejdå Jakko jag ska hålla dej sällskap tills du somnar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Då blir kvällen inte lång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Kolla jakko,,, va gulligt, nu behöver vi inte känna oss så ensamma... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Jag lovar att du ger upp före mej Jack&ko.. Ja visst är de härligt smygarn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 vilken söt skylt du har,, såna har vi inte i skärgården här hos oss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 nja tycker att han gjorde varken till eller från i denna tråden det var lugnare när advetskalendern va. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Heter de inte Allvetskalendern??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 19 December , 2006 högre takhöjd ???? Borde det inte vara högre masthöjd ?? eller större ruffhöjd ?? eller är jag ute o seglar............... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Nej de skulle behöva spå flera ställen, men torkar man lakanen så är man kung ni vet, både på have to sen kan man dessutom spatsera runt på bryggan i seglarstället trots 30 greders värme och vara lite fin i kanten vettu, får passa sej så inte henry i lojden blir smutsig bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 ajabaja,,inte segla här,, du kan ju komma ivägen för nån..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 19 December , 2006 Jag skall hålla mig till att bara köra motorbåt då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 vaddå skall inte de andra göra undanmanöver när man seglar då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Ja de allt ett elände me blöta lakan,, som tur e så e mina torra,, kanonbra me en tät å fin plastbåt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 är det en tupperware du har? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Jag tänkte linjerna va rätt likt morsans brödlåda från TW.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Tupperware,,? nä de trodde ja va dom som tillverkade såna där förvaringsartiklar?? Nä jag har en båt ritad av en för alla träbåtskännare mycket välkänd konstruktör.... Ingen mindre än Knud H Reimers... De du,, inte så illa va?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 I så fall är det väl bevisat att en plastbåt aldrig kan bli lika vacker som en träbåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Nej ni Sötnosar, nu va ni inge roliga längre, Ni bangade ju direkt, slutade skriva i tråden som ni tidgare förstört. Och här går det knappast undan, verkar finnas en flaskhals nånstans mellan uppfinningscentralen och fingertopparna. Men jag hoppas din köl är lite fiffigar formgiven än din överbyggnad smögen, annars lär du få köpa dej ett redigt lakan om du ska komma någonstans. Trevliga Sommar hörrni//Jimmy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peo_ 0 Postad 19 December , 2006 Har ni inga bagerier där? Eftersom man måste förvara brödet i TW brödskrin för att det inte ska bli dåligt? Vi äter nybakat varje dag....det torra gamla kastar vi...eller har till DOPP I GRYTAN nu i Julatider..... Peo Brasar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Nog tycker jag att hon har härliga linjer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 19 December , 2006 Ähh vi bangade väl inte,,, vi svarade ju inom fem minuter? Men jag har ju som du så riktigt påpekar inte så brått på sjön(fast hon seglar faktiskt ganska hyggligt,,,vann tom Gotland runt i RORC klass IV sex år i rad).. å ja tar de ganska lugnt på land med...verkar så jobbigt detta me magsår å annat elände som stress å allmän magsurhet ställer till med.... så på´ t igen bara,,,, jakko e nog snart oxå me oss igen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peo_ 0 Postad 19 December , 2006 Lik din morsa? Brukar inte gamla käringar vara skrynkliga o skröppliga? Tycker Plastbåten är mjuk o fin....inte kantig o murken som en en gammal käring....nää....känns mycke fräschare med slanka mjuka linjer..... Brasar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 19 December , 2006 Gratulerar! Jadå men nu heter han Peo_, jag vet inte men att byta namn måste väl innebära att man kände sig besegrad i sitt tidigare namn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 19 December , 2006 på tal om något helt annat, Off-Topic skulle man kanske kunna kalla det. Läste en fantastisk dikt på ett annat närliggande forum. Alla barnen använde nya kondomer utom jimmy_lars han använde sin fars PS. Kan det här inlägget klassas som reklam? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser