Gå till innehåll
torsdag 14 november 2024
jakko

inlägget rapporterat

Rekommendera Poster

vad menas med att inlägget är rapporterat?  det kom upp en varningstriangel i ett va mina inlägg?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att uppmuntra till spridande av upphovsrättsskyddat material utan upphovsrättinehavarens tillstånd hör inte hemma på maringuidens forum. Detta får ske på andra forum.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

då skall man altså rapportera det som inte passar i forumet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja visst gör det. Reglerna skall helst följas.

Men du vet att vi kan få problem med denna typ av inlägg i forumet. Uppmaningen/möjliggörandet till spridande av upphovsrättskyddat material faller på vårt utgivaransvar.

Det är med andra ord inget som vi vill ha på detta forumet. Det finns andra forum för detta.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du får gärna ring om du vill ha snabbare svar på denna fråga.

0300-690680

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag rapporterar massa inlägg nu,, det finns massa företagsreklam i trådarna som ni har missat att ta bort

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha. Vi måste väl få kunna länka till företag som säljer saker som vi frågat efter.

Jag har tagit upp den frågan en gång tidigare och fick till svar från en moderator att länka till företag INTE var företagsreklam.

Är detta ändrat nu då eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi kan ju skriva det baklänges.21.gif\

Då är det väl ingen reklam eller?

H/M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är det säkert. Snart får vi väl inte skriva vad vi har för båt. Det är väl reklam det med.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går bra ja.

I detta fallet så var det länkar till fildelnings-siter. Dom säljer inte produkter.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det måste ju vara företagsreklam om man länkar till tex hjertmans  klickar man på länken så kommer man ju till den butiken.   detta anser jag vara företagsreklam  om det inte är det så kan man ta bort den regeln.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok jag förstår de siteadmin   hoppas du fått mina rapporteringar jag sitter och går igenom de flesta trådar då jag är ny här.  Ni har missat massa företags reklam inlägg   borde inte moderatorerna hålla reda på dessa reklaminlägg? så fungerar det på andra forum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Javisst. Men det är just det ovan jag menar. Helt plötsligt blir det flera rapporterade inlägg om företag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle jag vara du så skulle jag ta det lite försiktigt med det innan man vet vad det är som gäller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

står klart och tydligt i vett och etikett  att  företagsreklam censureas som pungt 2.  vaad jag kan se så finns det inga moderatorer online. enbart siteadmin.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick nyss svar ang. det av Siteadmin.

stavhammar skrev:

Det går bra ja.

I detta fallet så var det länkar till fildelnings-siter. Dom säljer inte produkter.

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ja har bett om ursäkt för det . men det är fortfarande massa företagsreklam,  hjälp till och rapportera ni andra också så hjälper vi siteadmin att städa upp i forumet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, men mitt svar jag fick ovan av Stavhammar betyder att LÄNKA till ett företag INTE är företagsreklam.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då får nog siteadmin vara lite tydligare i sitt vett och etikett. vad får man länka till och vad får man inte länka till?  osar dubbelmoral här tycker jag,,   en regel är en regel och den skall väl följas?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varken eller  jag jobbade på forna Telia som linejemontör men det har lagts ut på andra företag numera. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag tror inte dom vill anställa en gubbe som snart går i penis ion

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej men allvarligt talat Jakko.

Du kommer att starta ett krig här om du fortsätter att vara ordningspolis.

H/M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det blir inget krig om vi bara följer reglerna. lika för alla så finns det inget att kriga om

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ring Stavhammar och kolla vad som gäller.

Du fick hans telefonnummer tidigare.

Men här är det igen.

0300-690680

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

står klart och tydligt vad som gäller  företagsreklam cesureas   finns inget mera att tilläga om det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja men va f-n. Jag har skrivit tidigare att jag har fått svar ang. reklam av Stavhammar. LÄNKAR är tillåtet.

Detta svar fick jag.

Gesse skrev:

Jaha. Vi måste väl få kunna länka till företag som säljer saker som vi frågat efter.

Jag har tagit upp den frågan en gång tidigare och fick till svar från en moderator att länka till företag INTE var företagsreklam.

Är detta ändrat nu då eller?

Det går bra ja.

//stavhammar 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...