stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 - Det är tillåtet att hänvisa till andra företag och dess produkter, så länge men inte gör detta i egen sak. Egen sak är om man gör reklam för egna produkter i syftet att sälja (fler av) dom. Ditt exempel med pampas ovan fungerar bra. Om det är som svar på en fråga av typen: Jag skall köpa en båt och bor i stockholm. Tänkte köpa av en båthanlare. Har ni några tips?.... Men det är svårt! Enkla och klara regler är ju en motsägelse i sig om dom skall fungera i praktiken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Ja inte blev jag klokare av det inte! Är det bara du somsköter forumet ? isf vad har moderatorerna för upgift? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Jakko. Det är inte så svårt detta. Moderatorerna ska hålla lite ordning på detta forum men de var visst inte online idag när disskutionerna var som hetast. De ska bistå vid frågor om regler, vett och etikett. Nu skiter vi i denna disskution och pratar båtar istället då. Eller vad säger du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Låter som en mycket bra ide. vad har du för båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Bella 512 Excel. Se min sjöbod. Jag fiskar mycket men nöjesåker mycket med så den båten får agera som både fritidsbåt och fiskebåt. Funkar bra faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Mycket praktisk båt du har. har en liten fundering det är bara ett 10 tal som skriver i trådarna var e alla andra medlemmar? eller är det så här det brukar vara? på första sidan står det att det finns över 22 000 medlemmar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Ja, det är lite lågsäsong för båtprat nu. Många håller väl på med annat nu inför julen och tänker inte så mycket på båtar när dom är upptagna ur sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Konstigt det står att detta skall vara det största marina forumet , men det är mera fart på skrivandet på de andra marina forumen som fendern boatlife marinan mm . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 19 December , 2006 Det är sådana här inlägg som tar bort lusten att verka här på forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Hur menar du då? vad jag vet så har jag följt vett och etikett till punkt och pricka. ursäkta ett feltryck på tangentbordet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 19 December , 2006 Hej, Men du har missat en viktig sak. Det har varit väldigt lite båtsnack. Mest synpunkter på hur saker och ting fungerar samt inte fungerar. Jag tror att det är det många irriterar sig på. Har du frågor eller synpunkter om hur sajten fungerar så maila eller ring oss så hjälper vi gärna till. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Siteadmin har nog inte läst alla mina inlägg. jag har svarat på flera frågor ang båtar. har också frågat om min egen motor, och fått ganska bra svar, men som i alla andra trådar finns det numera inlägg som inte hör till frågan i dessa trådar. Kanske det vore på sin plats att städa upp bland dessa inlägg. Jag fick klara besked i går ang forumsreglerna, har siteadmin maxrelax frågor till mig går det bra att mejla mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 December , 2006 Nä vem fan orkar läsa all dina inlägg HAHAHAHA xxx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Jo lite tokig underlättar. snart är det helg hoppas det är flera inloggade då så det skrivs lite mera i forumet. Hur brukar det vara på fredag och lördags kvällar? Just nu är det mest en monolog mellan mig och mig trots att det är över 100 inloggade. Konstigt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 2 Januari , 2007 Konstigt?? Jisses.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 2 Januari , 2007 Det finns säkert någon vänlig moderator som hjälper till med sådana frågor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 7 Januari , 2007 Har suttit här och plöjt igenom tråden så här i efterhand och man kan ju inte annat än flina för här finns alla varianter och t.o.m. reklam för arbetsförmedlingen. Vad jag vet så känner jag inte en käft som har fått jobb genom denna instans förutom någon liten kurs och en sådan kurs är ju för att hålla siffrorna nere när det gäller arbetslösheten. Så det kan va och så det kan bli / Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Februari , 2007 SUCK !!! Vilken tjööötig tråd.. Var lite glada istället, det är snart båtsäsong... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 3 Februari , 2007 Vadå vi är ju på MG där är väl alla glada eller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser