jakko 0 Postad 19 December , 2006 vad menas med att inlägget är rapporterat? det kom upp en varningstriangel i ett va mina inlägg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 Att uppmuntra till spridande av upphovsrättsskyddat material utan upphovsrättinehavarens tillstånd hör inte hemma på maringuidens forum. Detta får ske på andra forum. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amare 1 Postad 19 December , 2006 Vilket inlägg gäller det ?? Hittar det inte ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 Det är åtgärdat och rapporteringen borttagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 då skall man altså rapportera det som inte passar i forumet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 Ja visst gör det. Reglerna skall helst följas. Men du vet att vi kan få problem med denna typ av inlägg i forumet. Uppmaningen/möjliggörandet till spridande av upphovsrättskyddat material faller på vårt utgivaransvar. Det är med andra ord inget som vi vill ha på detta forumet. Det finns andra forum för detta. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 Du får gärna ring om du vill ha snabbare svar på denna fråga. 0300-690680 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 jag rapporterar massa inlägg nu,, det finns massa företagsreklam i trådarna som ni har missat att ta bort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Jaha. Vi måste väl få kunna länka till företag som säljer saker som vi frågat efter. Jag har tagit upp den frågan en gång tidigare och fick till svar från en moderator att länka till företag INTE var företagsreklam. Är detta ändrat nu då eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 December , 2006 Vi kan ju skriva det baklänges. Då är det väl ingen reklam eller? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Det är det säkert. Snart får vi väl inte skriva vad vi har för båt. Det är väl reklam det med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 19 December , 2006 Det går bra ja. I detta fallet så var det länkar till fildelnings-siter. Dom säljer inte produkter. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 det måste ju vara företagsreklam om man länkar till tex hjertmans klickar man på länken så kommer man ju till den butiken. detta anser jag vara företagsreklam om det inte är det så kan man ta bort den regeln. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Ok jag förstår de siteadmin hoppas du fått mina rapporteringar jag sitter och går igenom de flesta trådar då jag är ny här. Ni har missat massa företags reklam inlägg borde inte moderatorerna hålla reda på dessa reklaminlägg? så fungerar det på andra forum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Javisst. Men det är just det ovan jag menar. Helt plötsligt blir det flera rapporterade inlägg om företag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Skulle jag vara du så skulle jag ta det lite försiktigt med det innan man vet vad det är som gäller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 står klart och tydligt i vett och etikett att företagsreklam censureas som pungt 2. vaad jag kan se så finns det inga moderatorer online. enbart siteadmin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Jag fick nyss svar ang. det av Siteadmin. stavhammar skrev: Det går bra ja. I detta fallet så var det länkar till fildelnings-siter. Dom säljer inte produkter. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 ja har bett om ursäkt för det . men det är fortfarande massa företagsreklam, hjälp till och rapportera ni andra också så hjälper vi siteadmin att städa upp i forumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Ja, men mitt svar jag fick ovan av Stavhammar betyder att LÄNKA till ett företag INTE är företagsreklam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Då får nog siteadmin vara lite tydligare i sitt vett och etikett. vad får man länka till och vad får man inte länka till? osar dubbelmoral här tycker jag,, en regel är en regel och den skall väl följas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 December , 2006 Har du fått kicken från polisen? Eller är du fd. politiker? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 Varken eller jag jobbade på forna Telia som linejemontör men det har lagts ut på andra företag numera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Söker dom inte folk där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 jag tror inte dom vill anställa en gubbe som snart går i penis ion Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 December , 2006 Nej men allvarligt talat Jakko. Du kommer att starta ett krig här om du fortsätter att vara ordningspolis. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 det blir inget krig om vi bara följer reglerna. lika för alla så finns det inget att kriga om Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Ring Stavhammar och kolla vad som gäller. Du fick hans telefonnummer tidigare. Men här är det igen. 0300-690680 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 19 December , 2006 står klart och tydligt vad som gäller företagsreklam cesureas finns inget mera att tilläga om det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 December , 2006 Ja men va f-n. Jag har skrivit tidigare att jag har fått svar ang. reklam av Stavhammar. LÄNKAR är tillåtet. Detta svar fick jag. Gesse skrev: Jaha. Vi måste väl få kunna länka till företag som säljer saker som vi frågat efter. Jag har tagit upp den frågan en gång tidigare och fick till svar från en moderator att länka till företag INTE var företagsreklam. Är detta ändrat nu då eller? Det går bra ja. I detta fallet så var det länkar till fildelnings-siter. Dom säljer inte produkter. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser