Pott 0 Postad 18 December , 2006 Jag leter efter en dekal liknade den på bilden nedan. Någon som möjligtvis kan hjälpa till? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 December , 2006 Är det dekalen som sitter längst fram i förstäven eller stripen du undrar över, dekalen är svår att se, men ser på håll ut som svenska kryssarklubbens, ta en närbild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pott 0 Postad 18 December , 2006 Aha, oj mitt misstag, jag menar hela stripen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 181 Postad 18 December , 2006 Vilken firma som sysslar med dekalstripening som helst kan hjälpa dig. Sök på dekaler på Gula Sidorna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 18 December , 2006 www.dekaltrim.nu (dom här vet jag att man kan specialbeställa ifrån...) www.prodecal.se men somsagt, sök på Gulasidorna.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rock 0 Postad 19 December , 2006 Du kan ju alltid kolla med screengruppen om det finns någon i närheten av där du bor , dom gör alla möjliga dekaler på beställning . Jag vet dock inte hur mycket dom tar för att göra stripe-dekaler . Jag beställde dekaler till regnr på min båt o jag har för mig att jag betalade 200kr för 6 bokstäver o 4 siffror . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser