Ebzet 0 Postad 6 December , 2006 Nu har jag öppnat en ny klubb för alla som äger eller intresserar sig för Chris Craft. Här kan vi byta tips & ideér, bilder m.m. Välkomna!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 29 December , 2006 Visst måste vi vara fler än 2 personer som intresserar oss av att förmedla våra kunskaper och ta del av andras erfarenheter om Chris Craft-båtar. Gå med i klubben... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 6 Januari , 2007 I min modell (225 Limited) finns det ju 2 fördjupningar inne i ruffen som ska fungera som sittplatser. Har precis lämnat in mått för att få dynor till dessa så att hela ruffen ska fungera som en stor koj. Min fråga gäller ryggstöden! Är dessa till för något annat än bara ryggstöd? Typ som luftkuddar eller något annat? Har annars planer på att öppna upp dessa och göra om dem till förvaringsfack med lock på toppen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 26 Mars , 2007 Har inte varit något större intresse för klubben ännu, men kanske kommer det nu när solen skiner, isen har släppt och det snart är dags för oss att få i våra pärlor i vattnet igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MaCro 0 Postad 26 Mars , 2007 Hej Går i tankarna att köpa en Chris Craft corsair 25 och undrar om någon vet hur mycket den drar per dist med en 8.1 Gxi Volvo Penta (420hk). Enl chris craft så skall den ligga på runt 1,5 l/dist i marchfart. Vad tror ni //Mac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser