SeaManiac 37 Postad 6 December , 2006 Någon mer än jag som fått strul med inloggningen sista tiden? 1. Blir inte igenkänd, trots bock i rutan, utan måste logga in varje gång. 2. Trots att jag står som inloggad längst upp till höger får jag beskedet Ej inloggad när jag försöker svara på ett inlägg och dialogrutan för inloggning dyker upp. 3. Trots att jag gjort denna andra inloggning loggas jag ibland ut medan jag sitter och filar för länge (>10 min) på något inlägg och måste börja om från början. Förbannad blir jag då mina visdomsord går upp i rök!! Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 6 December , 2006 Hej Låter som att maringuidens cookies ej får skrivas till din dator. Då är det enbart session som gör att du är inloggad och den tas bort efter 10 min inaktivitet. Om cookien finns och du har valt automatisk inloggning så tar denna hand om detta. Logga ut från siten. Radera cookien till www.maringuiden.se . Starta om din webbläsare. Gå till maringuiden och logga in samt kryssa i rutan för autoinlogging. Kontrollera även att din webbläsare tillåter cookies från www.maringuiden.se //admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 6 December , 2006 Det funkade, tack! Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser