flygfisk 0 Postad 29 November , 2006 hej jag har en flyfisken och ska renovera den jag undrar vilken färg som skulle passa på den ps jag är 15 år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 29 November , 2006 Grönt passar ju ditt Jonni-hjortmärke Fast jag tror inte du menade så.... Vidarutveckla frågan, lite bilder, prova sökfunktionen eller flyt bara runt lite på forumet!! Målning/lackning har varit uppe mååånga gånger. Välkommen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flygfisk 0 Postad 29 November , 2006 oki det ska jag testa för jag är rätt ny här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 29 November , 2006 Ta en bild på båten och bearbeta den i Photoshop eller paint eller något annat bildbehandlingsprogram för att kolla på lite olika färgsättningar och stripes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flygfisk 0 Postad 29 November , 2006 oki det sak jag testa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser