Westfjord26 9 Postad 28 November , 2006 Hej! Finns det någon som vet var man köper kylskåp till båt om man inte vill åka till en båttillbehörsbutik? det måste väl finnas tll vettigare priser? Söker kyl 40-50liter. Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 28 November , 2006 Campingtillbehör.... COOP, Jula, Rusta,,,, bara att leta. Glöm inte jämföra strömmförbrukning mm bara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 28 November , 2006 Verkar finnas en del bättre begagnade på blocket också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 28 November , 2006 Husbil/vagnsaffärer, men brukar vara ännu dyrare där! /PG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Algot_R 17 Postad 28 November , 2006 Jag har ett som du kan få köpa! Gasol eller 12V. Electrolux RB 180C. Höjd: 640, Bredd: 425, Djup: 455 (mm) Volym ca 40 l. Pris: ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 November , 2006 Hej Algot! Tyvärr ej intresserad av gasol. Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flygfisk 0 Postad 29 November , 2006 man kan köpa begga på blocket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 30 November , 2006 Ananrs väntar man tills båtmässan då brukar de ha lite erbjudanden. Eller så tittar du hos Hjertmans eller Erlandssons brygga de brukar ha lite julrea på Kylar. Och du behöver ju inte åka dit. Bara till att beställa och betala Annars sätt ut en annons här på MG.Jag gjorde så förra året och fick en del svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 December , 2006 Tackar för detta, det blir en tur i morgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 December , 2006 Ska du köpa kylskåp, eller bygga själv. Kolla på min hemsida om du ska bygga själv. http://www.swedala.se/baten_tips.html Om du ska bygga så har jag en ny Supercoolenhet till salu. Kostar 3600:- Du kan få den för 2000:- Mvh/Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 December , 2006 Det blir till att köpa, är lite bekväm av mig.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 20 December , 2006 Som du kanske känner till så kommer det att komma en båtmässa inom snar framtid, Där går alltid att göra bra priser. Väntar man ytterligare någon vecka så brukar produkterna finnas till ett rabaterat pris i de butiker som varit utställare på mässorna. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 December , 2006 Eftersom jag inte hann idag så väntar jag till efter mässan, kan ju alltid hoppas på ett fynd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 22 December , 2006 Waeco kommer med en helt ny serie skåp som finns i butikerna snart. Vänta o se!! Jag har sett dom!! Snacka om design! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 December , 2006 Tackar, dom lär väl visas på mässan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser