Markos 0 Postad 11 Mars , 2007 Fiskelycka i Kungshamns Gästhamn //Marko K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 Mars , 2007 På vättern en dag utan napp.... Senast ändrad av Lamon | 11 mars 2007 | 19:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zantax 0 Postad 15 Mars , 2007 Senast ändrad av Zantax | 15 mars 2007 | 18:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
naruto 0 Postad 18 Mars , 2007 har ingen bild men jag har tagit 2 gäddor en på 5,0 och en på 4,9 om ni inte tror mig så fråga Rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 24 Mars , 2007 Var ute och hämtade kvällsmaten på Vättern idag. Blev en Öring på 4,5 kg samt 2 st. på 55 cm och en Lax på 4,2 kg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 8 April , 2007 Fick denna på angeldorn den 18 feb i år.Tyvärr hade jag ingen våg med mej :-(Ska ut och bottenmeta sik i morgon bitt i och då är vågen med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 20 April , 2007 nån som fiskat torsk i stockholms skärgård senaste 5 åren? Har själv aldrig provat, men har hört av arbetskamrater och andra att det var bra för 15 år sen och för 25 år sen så fick de i HELA skärgården. Det enda stället som jag hört att de fått enstaka små är sandhamn o utö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 11 Maj , 2007 Titta hit !! Det är inte jag på bilden som håller i fiskarna men det är jag som har fångat dom ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 11 Maj , 2007 Här är den andra bilden ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 11 Maj , 2007 Är dom fina eller ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Maj , 2007 Kanonfina! är det mört? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 11 Maj , 2007 Man spar tid om tar dom två och två. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 11 Maj , 2007 nej. Den första är en torsk och den andra e makrill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Maj , 2007 Finns det något bättre än Zalt? Det går tydligen inte att köra bom med en sådan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Augusti , 2007 Nu kommer de kalla höstvindarna och Laxfisket närmar sig med stormsteg. Kan det bli bättre? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 20 Oktober , 2007 Blev en idag på 6 kg. Blir en redig middag idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 December , 2007 Inte mycke till ål, men det är en ialla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 23 December , 2007 jaha du röker den till jul o bjuder släkten,nä skämt o sido jag har alldrig nånsin sett en levande ål rillezzzzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 23 December , 2007 jaha du röker den till jul o bjuder släkten,nä skämt o sido jag har alldrig nånsin sett en levande ål rillezzzzzzzzzzzz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sakkunnig 3 Postad 29 Januari , 2009 Måste skryta med några bilder från Norge. Kolla i mitt fotoalbum för fler av mina firrar tagna där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 30 Januari , 2009 lite silll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slommen 0 Postad 22 Maj , 2009 jag får aldrig några fina fiskar,jag har varit ute och fiskat gös i väringen i 2år nu och inte fått en enda men mina kompisar får samt alla andra,själv får jag bara gäddorna den största på 6kg.men nu jäklar skall jag väl snart få en gös då jag håller på att trollingutrustar båten.ha en skön fiakesommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zipper 0 Postad 23 Maj , 2009 Vet att detta e en gammal tråd men ändå... http://teampilken.zoomin.se/P2001708?scr=88aacef5 Får ni nått att suga på 26,5 vägde den /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 2 Juni , 2009 De E Gott Med Makrill ( Fick Den Från Bryggan ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lyckoper 0 Postad 2 Juni , 2009 Favorit i repris Klart att gubben är stolt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 20 Juni , 2009 Gös 3,75 kg tagen den 14/6 -09 på sydfärgen. Blåste som f-n Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varaderon 0 Postad 22 Juni , 2009 Det bidde minsan en till veckan efter på nästan samma ställe. 3,5kg vägde denna godbit...*stolt* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 22 Juni , 2009 En regnig dag så nappade en torsk på 3 kg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lupus 0 Postad 22 Juni , 2009 Denna Havskatt nappade på 60meters djup och kämpade bra hela vägen. 6,5kg http://www.freewebs.com/havsfiskarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Schmaxo 1 Postad 20 Juli , 2009 vägde runt ett halv kilo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser