Nicklas_J 0 Postad 21 November , 2006 Hej! Blev ju nyligen med båt! Det är en Bever 380, liten båt men ska ju gå att fiska ifrån, så det blir nog bra! Finns det någon som har en liknande eller har erfarenhet av en Bever 380, det jag tänker på är om det är något man speciellt ska hålla koll på, styrka och svagheter på modellen! Tacksam för alla tankar och så! mvh Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
albin_23 0 Postad 21 November , 2006 hej hoppas du får några svar jag vet inte om det finns så många av den. själv har jag en bever 740 ,jag har inte hittat några fler här på maringuiden tyvärr... men jag tror det är en bra båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 21 November , 2006 Kanske lämplig som släpjolle den där lilla bävern!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nicklas_J 0 Postad 22 November , 2006 Nja, släpjolle..... Det tror jag inte, har ju tänkt fiska med den och den 35hk motor som jag har på är väl lite för bra om det ska vara en släpjolle? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 22 November , 2006 Nog så snabb för en släpjolle då kanske ...hihi... Men håll med om att det nog skulle se snyggt ut med lillbävern släpandes bakom storbävern!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
albin_23 0 Postad 22 November , 2006 tycker det låter som en trevlig jolle. skulle man kunna ha lite roligt med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser