Gå till innehåll
torsdag 30 januari 2025
Gäst

blocket fynd eller fel pris?

Rekommendera Poster

Fynd och fynd vet jag inte. Läser man mellan raderna så klarnar bilden något. Säljes i halvfabrikat eller delfabrikat. Pris från 160 000 kr .Obs båten på bild är en färdig båt. 2 år gammal ,Kund båt med mycket utrustning DVD/ Stor plotter 3 sovplatser eltoalett, duch inne ute .Motor bensin VP 375 HK DPX-Drev

160 hudar för ett skrov skulle inte jag vilja betala. Men som färdig båt med motor hade priset varit helrätt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mja, det är en annons för halvfabrikat. 160000 för ett tomt skrov utan motor är väl inget underpris?

Eller 760 000 för båten på bilden, en 9.5 m walkaround, är väl inte heller så man rusar till banken?

Dessutom tycker jag din badanka är charmigare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åthelvet för dyrt......

Vem vill betala 750.000 för en styrpuppa i Sverige, som det landar på när man är färdigbyggd ?????

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Såg också att det var halvfabrikat men efter jag postat tråden, försökte sen redigera men det gick inte bara poppade upp en ruta med att ändringar kunde göras de 7 första dagarna.

Visst är badankan charmigare blev sugen på att handla en ankunge ligger en liten sjöjeep på blocket miniatyr av min utannonserad som cool båt.måtten samma som öken bilen 1.68 x 4.20 vikt troligen 200 kg 80 kusar på en sådan blir nog riktig körglädje och kunde vara kul att ha med som badbåt på somrarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den var söt. Borde se ganska kul ut att ha på släp. Ankmamma med unge. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade det varit båten på bilden för de pengarna hade jag gärna bytt min lilla balja mot den där... smiley-laughing.gif\

Hade nog kollat in Efterlysningarna på stulna båtar först dock =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, säg den olycka som kommer ensam!

Nejdå, jag tycker du ska starta en badanke-kult.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

verkar vara en stålbåt medlem som tröttnat

http://www.blocket.se/vi/10159001.htm?ca=17_s

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, och för att inte tala om det sköna linjespelet. Kan ju nästan tro att hon ritats av pininfarina eller Pelle Pettersson!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Smidig att ha med sig som jolle och göra strandhugg med! Såfort man kommer i närheten av andra som blir man lämnad i fred! : )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Vinterpriserna börjar komma.   17.000:-  för kabinbåt

Motorbåt 5 meter lång 2 meter bred. 50hk Zuzuki motor sitter på med ny propeller. Brenderup trailer ingår i det redan prutade priset.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...