Gäst Postad 20 November , 2006 http://www.blocket.se/vi/10113146.htm?ca=17_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 21 November , 2006 Fynd och fynd vet jag inte. Läser man mellan raderna så klarnar bilden något. Säljes i halvfabrikat eller delfabrikat. Pris från 160 000 kr .Obs båten på bild är en färdig båt. 2 år gammal ,Kund båt med mycket utrustning DVD/ Stor plotter 3 sovplatser eltoalett, duch inne ute .Motor bensin VP 375 HK DPX-Drev 160 hudar för ett skrov skulle inte jag vilja betala. Men som färdig båt med motor hade priset varit helrätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 21 November , 2006 Mja, det är en annons för halvfabrikat. 160000 för ett tomt skrov utan motor är väl inget underpris? Eller 760 000 för båten på bilden, en 9.5 m walkaround, är väl inte heller så man rusar till banken? Dessutom tycker jag din badanka är charmigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne111 0 Postad 21 November , 2006 Åthelvet för dyrt...... Vem vill betala 750.000 för en styrpuppa i Sverige, som det landar på när man är färdigbyggd ????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 November , 2006 Såg också att det var halvfabrikat men efter jag postat tråden, försökte sen redigera men det gick inte bara poppade upp en ruta med att ändringar kunde göras de 7 första dagarna. Visst är badankan charmigare blev sugen på att handla en ankunge ligger en liten sjöjeep på blocket miniatyr av min utannonserad som cool båt.måtten samma som öken bilen 1.68 x 4.20 vikt troligen 200 kg 80 kusar på en sådan blir nog riktig körglädje och kunde vara kul att ha med som badbåt på somrarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 21 November , 2006 Den var söt. Borde se ganska kul ut att ha på släp. Ankmamma med unge. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rivaldoo 0 Postad 21 November , 2006 Hade det varit båten på bilden för de pengarna hade jag gärna bytt min lilla balja mot den där... Hade nog kollat in Efterlysningarna på stulna båtar först dock =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 November , 2006 http://www.blocket.se/vi/9767807.htm?ca=17_s här är en jätte anka troligen troligen från samme svetsare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 22 November , 2006 Ja, säg den olycka som kommer ensam! Nejdå, jag tycker du ska starta en badanke-kult. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 24 November , 2006 verkar vara en stålbåt medlem som tröttnat http://www.blocket.se/vi/10159001.htm?ca=17_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 November , 2006 Rena lyxbåten, till och med automatlåda :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 25 November , 2006 Ja, och för att inte tala om det sköna linjespelet. Kan ju nästan tro att hon ritats av pininfarina eller Pelle Pettersson! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 26 November , 2006 Och vem vill betala 13000 för sånt skräp ????? Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 27 November , 2006 Smidig att ha med sig som jolle och göra strandhugg med! Såfort man kommer i närheten av andra som blir man lämnad i fred! : ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 December , 2006 Vinterpriserna börjar komma. 17.000:- för kabinbåt Motorbåt 5 meter lång 2 meter bred. 50hk Zuzuki motor sitter på med ny propeller. Brenderup trailer ingår i det redan prutade priset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser