kanyldoktorn 0 Postad 19 November , 2006 Försöker igen då: Letar efter ett bättre beg storsegel till min Havsfidra, betalar bra och hämtar det vart som helst i landet!Eller finns det någon som kan rekomendera en tänkbar lågprislösning, är fortfarande student och renoveringen av motorn i år känns ännu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 20 November , 2006 Tips, kolla med de firmor som importerar segel, t ex Kabat, Segelhuset, Q-sails, Boding etc. Jag köpte ett nytt dacronstorsegel till min Misil, kraftig dacron i hög kvalitet, 2 st genomgående lattor 2 st vanliga, kontrastband, klassmärke, tellrails, två revrader, lösfotat, nya travare för drygt 6 500 kr. Klicka på bilden till vänster för att se det in action. Till din båt är seglet mindre och borde därmed bli billigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil-1 5 Postad 27 December , 2006 Mitt Havsfidrastorsegel kan du få överta mot en symbolisk slant.Lte sltet är det med det funkar i lätt och medelvind. Finns i Rosersberg utanför Sthlm/Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser